امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سپاه خبر داد / تقویت نیروهای سپاه در شمالغرب کشور / امنیت منطقه را «خط قرمز» خود می‌دانیم

به گزارش خبرآنلاین ،قرارگاه حمزه سید الشهدا نیروی زمینی سپاه از تقویت نیروهای این قرارگاه برای مقابله با تروریست ها در شمالغرب کشور خبر داد.

متن اطلاعیه به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

به دنبال تحرکات اشرار و گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب ضدایرانی در شمال غرب کشور و ایجاد شرارت و ناامنی در برخی مناطق ، قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام نیروی زمینی سپاه با تقویت نیروهای خودی در محدوده جغرافیای ماموریتی و بهره گیری از همکاری مردم غیور بومی به مقابله قاطعانه با عوامل ناامنی در منطقه می پردازد.

ضمن تاکید بر اینکه امنیت منطقه و مردم شریف و غیور استان های مرزی شمالِغرب را خط قرمز خود می دانیم، به اشرار مسلح و تروریست های مزدور استکبار جهانی قاطعانه هشدار می دهیم در صورت ادامه شرارت و ایجاد ناامنی و مزاحمت برای مردم، رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا و سایر نیروهای حافظ امنیت و نظم برخورد قاطع با آنان را در دستور کار قرار خواهند داد .

دشمنان ملت ایران بارها تجربه کرده اند رزمندگان شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشادوش مردم غیور این منطقه ، که همواره حامی و پشتیبان ایران امن، قوی، مقتدر، مستقل ، متحد و یکپارچه بوده اند، توطئه های گروهک های مزدور استکبار جهانی را خنثی و از امنیت و آرامش پایدار صیانت کرده اند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *