امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

احتمال تغییر هیات مدیره استقلال و پرسپولیس/ هیچ تاثیری ندارند!

به گزارش خبرنگار مهر، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که از مدتها قبل بخشی از سهام خود را وارد بورس کردند با شرایط متفاوتی نسبت به گذشته مواجه هستند که در این میان نقش مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره برای شفاف سازی مسائل مالی پررنگ‌تر شده است.

با این وجود اعضای هیأت مدیره دو باشگاه در ماه‌های اخیر نتوانسته اند تأثیر لازم را در این مورد داشته باشند تا جایی که عملکرد آنها انتقاد رئیس سازمان خصوصی سازی را به همراه داشت و وی تاکید کرده است اگر این روند ادامه داشته باشد، احتمال تغییر برخی اعضای هیأت مدیره دو باشگاه وجود دارد.

حسین قربانزاده با اشاره به نقش کم رنگ اعضای هیأت مدیره دو باشگاه در نظارت بر هزینه‌ها و مدیریت درآمد آنها از بورس گفت: تا زمانی که وزارت ورزش اعضای هیأت مدیره این دو باشگاه را انتخاب می‌کند آنها باید نظارت دقیق‌تری بر مسائل باشگاه داشته باشند.

وی با اشاره به نقش مدیران دو باشگاه در مدیریت مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومانی که از محل فروش سهام به دو باشگاه رسیده است گفت: آقای درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این بخش نمره قبولی می‌گیرد اما آقای آجرلو نه!. امیدواریم آقای فتح الله زاده نمره قبولی خود را بگیرد و درویش هم این موقعیت را از دست ندهد. البته باید تاکید کنیم که نظارت وزارت ورزش هم حداکثری نبوده است.

این مقام مسئول البته به انتقاد از اعضای هیأت مدیره دو باشگاه هم پرداخت و گفت: اعضای هیأت مدیره دو باشگاه متأسفانه هیچ بروز و ظهوری نداشته اند. عضویت در هیأت مدیره که فقط برای اسم و عکس نیست. باید نظارت کنند و از مدیرعامل توضیح بخواهند در مورد مسائل مالی. آنها باید باری را از روی دوش باشگاه بردارند نه این که هر روز یک نامه بگیرند دست شأن و بیایند و بگویند طلب فلانی را بدهید!

قربانزاده ادامه داد: بنده به آقای خاندوزی و آقای دکتر سجادی گفته ام این موضوع را. اگر این روند ادامه داشته باشد ما حتماً اعضای هیأت مدیره استقلال و پرسپولیس را تغییر می‌دهیم و سه عضو مالی را جایگزین می‌کنیم تا بتوانند بر مسائل مالی نظارت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی افضلی، پرویز مظلومی، محمد مؤمنی، حجت کریمی و علی فتح الله زاده اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال را تشکیل می‌دهند و رضا درویش، حسین خبیری، حسین شهریاری، سیدمجید پوراحمدی و محمد دلبری اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس هستند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *