امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

اعتراض آجورلو به تصمیم تلویزیون/ حضور مدیرعامل سابق منتفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، متن نامه مصطفی آجورلو خطاب به رییس سازمان صدا و سیما که در اختیار گروه ورزشی خبرگزاری مهر قرار گرفته، به این شرح است؛

« برادر ارجمند جناب آقای دکتر جبلی
ریاست محترم سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران
با سلام و تحیت

با آرزوی توفیق برای جنابعالی و همکاران محترم، احتراما با توجه موضوعات مطرح شده در برنامه فوتبال برتر روز دوشنبه مورخ ١٩ دی ماه ١۴٠١ که شامل بر وارد نمودن افترا و موارد غیر واقعی نسبت به اینجانب و همچنین تخریب و تحریف تحولات و اتفاقات مثبت در دوره یک ساله مدیریت باشگاه استقلال بوده اینجانب در راستای رعایت انصاف و ارائه پاسخ های مستند در این زمینه، آمادگی خود را جهت حضور در این برنامه با رعایت شرایط منصفانه و مشابه برنامه اخیر اعلام نمودم.

با این وجود مسئولین برنامه فوق الذکر درخواست قانونی بنده را نپذیرفته و دور از رعایت شرط عدالت و انصاف شفاها حضور بنده را مشروط به مناظره دو جانبه با میهمان هفته گذشته کرده اند که عملا به معنای فرصت ندادن به اینجانب می باشد.

اولا شرط انصاف و عدالت در راستای عمل به رسالت یک شبکه ملی این بود که پس از تخریب یک جانبه عملکرد دوره مدیریت بنده که در غیاب اینجانب صورت پذیرفت زمان و برنامه کاملا مشابه و فرصت یکسانی برای پاسخگویی به مسائل غیرواقعی مطرح شده و مواضع جانبدارانه مجری برنامه به قصد تخریب و سیاه نمایی اختصاص یابد که این اقدام انجام نشد حال آنکه در هفته گذشته بدون حضور مسئول و متولی این دوره مدیریتی به تخریب و سیاه نمایی پرداخته شده است.

ثانیا موضوع مورد بحث بنده اعلام گزارش عملکرد اجرایی و مالی دوره یک ساله باشگاه استقلال است که طبیعتا ارتباطی به مدیر بعد و یا قبل از بنده ندارد و لازم است متولی اداره هر نهاد و سازمانی مستقیما و شخصا در خصوص دوره مسئولیت خودش اظهار نظر کرده و گزارش مربوطه را به محضر مردم ارائه نماید همانطور که بنده نیز از اظهار نظر در خصوص دوره عملکرد مدیران قبل و بعد خودم خودداری کردم. بر این اساس مناظره با فردی که در این دوره یک ساله مسئولیتی در مجموعه باشگاه استقلال نداشته چه موضوعیتی پیدا می کند؟

بدیهی است موضع غیر منصفانه مسئولین برنامه حاصل رویکرد تخریبی حاکم بر برنامه قبلی بوده که دوره مدیریت اینجانب را در غیاب بنده مورد تخریب قرار داده و ظاهرا همچنان بر ادامه این روند غیر منصفانه تاکید دارند.

در نهایت امیدوارم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که به فرموده حضرت امام خمینی(ره) باید مصداق دانشگاه باشد، با انصاف و عدالت زمینه تبیین و روشن گری لازم در این زمینه و ارائه گزارش شفاف و دقیق به ملت شریف ایران را که از وظایف مسئولین نظام اسلامی است فراهم سازد.»

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال هفته گذشته میهمان برنامه فوتبال برتر بود که علاوه بر شرایط فعلی این باشگاه، موضوعاتی را در خصوص عملکرد مدیرعامل سابق این باشگاه مطرح کرد. آجورلو هم پنج شنبه هفته گذشته اعلام کرد که پاسخ گویی با شرایط مشابه را حق خود می داند که برنامه فوتبال برتر با آن مخالفت کرده است.

اکنون باید منتظر واکنش رییس سازمان صدا و سیما به نامه جدید مدیرعامل سابق باشگاه استقلال بود.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *