امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

دلایل ناکامی استقلال در دیدار با مس/ انتقاد از عملکرد چند آبی‌پوش

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در بیست و دومین رقابتهای لیگ برتر است، در هفته چهاردهم برابر مس رفسنجان به تساوی رسید تا دو امتیاز دیدار خانگی این هفته را از دست بدهد.

این تیم در شرایطی برابر مس به تساوی رسید که عملکرد فنی قابل دفاعی نداشت و نتوانست انتظارات را برآورده کند. همین امر انتقاداتی را از سوی کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال متوجه آبی پوشان کرد.

محمدرضا شکورزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملکرد آبی پوشان در این دیدار گفت: استقلال مقابل مس به دلیل تغییرات زیادی که در ترکیبش به وجود آمده بود خوب نبود البته آنها می‌توانستند در نیمه اول با یک پنالتی به گل رسیده و نتیجه تغییر کند اما عرب براقی که در نزدیکی صحنه هم بود یکی از اشتباهات تاریخی دوران قضاوتش را انجام داد و توپی را که مدافع مس رفسنجان با دست دفع کرده بود خطا نگرفت.

دلایل ناکامی استقلال در دیدار با مس/ انتقاد از عملکرد چند آبی‌پوش

مدافع سابق آبی پوشان در مورد شرایط استقلال در این دیدار گفت: آبی پوشان با سه هافبک دفاعی بازی می‌کردند. نیک نفس روز خوبی را پشت سر نگذاشت. استقلال دچار یک سردرگمی بود. در ارسال پاس‌ها پراشتباه بودند و نتوانستند نمایش خوبی از خود به جای بگذارند. در خط حمله هم قائدی همانند گذشته آماده نیست. ارسلان مطهری تلاش زیادی کرد اما خط حمله استقلال زهردار نبود و نتوانستند به گل برسند و در پایان این بازی با تساوی به پایان رسید.

وی در مورد عملکرد مس رفسنجان هم گفت: مس یک تیم منظم و با برنامه بود. طبق دستورات سرمربی کار می‌کرد و بازی خوبی هم انجام داد و اگر آنها خوش شانس بودند می‌توانستند در ثانیه‌های پایانی بازی به گل هم دست پیدا کنند و در مجموع یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر ما است که اگر بتواند مشکل گل زنی اش را حل کند به طور حتم جایگاه بهتری در لیگ خواهد داشت.

این پیشکسوت فوتبال در خصوص نزدیک بودن به فصل نقل و انتقالات هم گفت: حرف‌های ساپینتو در خصوص مشکلات مالی برای جذب بازیکنان جدید منطقی نبود. او برای اینکه تیمش قهرمان شود باید نقاط ضعفش را برطرف کند. مدیران استقلال هم باید بیشتر از گذشته تلاش کنند تا بتوانند نفراتی را که سرمربی جذب کرده و در اختیارش قرار دهند. فصل نقل و انتقالات آن هم در نیم فصل زمان بسیار حساسی است که جذب بازیکنان خوب مشکل است اما با درایت و کاربلدی مسئولان می‌توانند به این مهم دست پیدا کنند.

دلایل ناکامی استقلال در دیدار با مس/ انتقاد از عملکرد چند آبی‌پوش

شکورزاده با انتقاد از رفتارهای غیرحرفه ای ساپینتو گفت: او باید خودش را کنترل کند. چند بازی کنار تیمش نبود و تیم ضربه خورد اما باز هم برای او درس عبرت نشد. او باید شرایط استقلال را درک و از درگیری و جدال با داور پرهیز کند. او هفته آخر نیم فصل اول به دلیل ۴ کارته شدن نمی‌تواند استقلال را در کنار زمین همراهی کند و این می‌توان ضربه بدی به استقلال بزند.

کارشناس فوتبال در پایان و در خصوص دیدار روز چهارشنبه استقلال برابر تراکتور تبریز گفت: تراکتور در مقابل نساجی شکست خورده است و حالا تنها به پیروزی برابر استقلال فکر می‌کند. آنها تغییرات اساسی در کادر فنی داشته اند و نمی‌خواهند در تبریز بازنده از زمین خارج شوند. استقلال هم با بازگشت بازیکنان محرومش شرایط بهتری پیدا خواهد کرد و اگر بازیکنان از موقعیت‌های خود به بهترین وجه استفاده کنند آبی‌ها می‌توانند با پیروزی نیم فصل اول را به پایان برسانند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *