امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

شیطنت‌ها برای تضعیف استقلال شروع شده/ اولویت همه موفقیت تیم است

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص دیدار استقلال برابر سپاهان از هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: یک بازی خوب را از دو تیم شاهد خواهیم بود. شرایط جدول به گونه ای است که سه امتیاز این دیدار برای هر دو تیم حکم شش امتیاز دارد. همیشه بازی استقلال و سپاهان زیبا و پرگل بوده و مردم از این دیدار لذت بردند.

نوری افزود: با توجه به پیروزی استقلال در هفته گذشته در جام حذفی، روند این تیم نسبت به گذشته بهتر شده و انتقادها از استقلال زیاد بود اما رفته رفته شرایط تغییر کرده و آبی ها می توانند با کسب سه امتیاز این دیدار موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشند.

وی گفت: از ابتدای فصل تمام اهالی فوتبال تأکید داشتند خط میانی استقلال شرایط خوبی ندارد و باید تقویت شود. نیاز به یک هافبک طراح و خلاق همانند هافبک تراکتور می تواند به استقلال کمک مفیدی کرده و در پیروزی های این تیم تأثیر بسزایی بگذارد. دیداراستقلال و سپاهان روز سخت برای مدافعان هر دو تیم است و هر تیمی که اشتباه کند، نتیجه را به حریف واگذار کرده است.

کارشناس فوتبال در مورد نقاط ضعف استقلال در نیم فصل اول گفت: آبی ها مهره های خوبی دارند. نیمکت نشینان این تیم هم بازیکنان قابل قبولی هستند اما در خط میانی ضعف هایی وجود دارد که باید هر چه زودتر برطرف شود. اگر مهاجمان استقلال در امر گل زنی موفق نیستند به این دلیل است که یک هافبک طراح در میانه میدان وجود ندارد. نیاز استقلال در این روزها باید به سرعت برطرف شود. اگر آبی پوشان به دنبال قهرمانی هستند باید در انتخاب بازیکنان در فصل نقل و انتقالات وسواس به خرج داده تا شاهد انتخاب یک بازیکن خوب و در حد استقلال برای آبی پوشان باشیم.

نوری در مورد انتقادهایی که از ساپینتو به دلیل نبود یک ترکیب ثابت در نیم فصل اول لیگ وجود داشته، اظهار داشت: مصدومیت ها و محرومیت ها در نبود یک ترکیب ثابت تأثیرگذار است. البته استقلال از ابتدای فصل به یک ترکیب ثابت دست پیدا نکرد و این یک دغدغه بزرگ برای آبی پوشان بود. ساپینتو باید تابه حال بازیکنانش را شناخته باشد. نیاز است که بازیکنان به هماهنگی و زوج سازی برسند که این می تواند به استقلال کمک کند. ضمن اینکه متأسفانه عده ای به دنبال شیطنت کردن هستند تا استقلال نتواند همانند سال گذشته به قهرمانی دست یابد. آبی ها باید هوشیار باشند، وارد حواشی نشده و تمرکزشان بر پیروزی مقابل حریف باشد.

وی در خصوص مطالبی که بعضی رسانه ها علیه او نوشته اند، خاطرنشان کرد: من علیه کسی صحبتی نکردم. این که گفته می شود در زمان آجرلو از او تعریف می کردم و با رفتنش او را مورد انتقاد قرار دادم، درست نیست. به عنوان یک استقلالی اولویت اول من موفقیت استقلال است. در زمان آجرلو هم وقتی استقلال بد بود، انتقاد کردم. یکی از انتقاداتم این بود که مدیریت عامل آن زمان برای پیشکسوتان وقت نمی گذارد و حالا هم اگر استقلال بد باشد به طور حتم نه تنها من بلکه همه پیشکسوتان انتقاد می کنند. بنابراین کسانی که چنین مطالبی را در روزنامه ها می نویسند به دنبال این هستند که من و امثال من را رودر روی استقلال قرار دهند.

وی یادآور شد: گفته می شود قرار است از هفته آینده هواداران و علاقه مندان به فوتبال به ورزشگاه بیایند. این بهترین خبری بود که در این مدت شنیدیم. با آمدن هواداران به ورزشگاه جو خوبی در ورزشگاه حاکم می شود. علاقه مندان تیم محبوبشان را تشویق می کنند و بازیکنان هم با دیدن طرفدارانشان انگیزه شان دو چندان می شود. امیدوارم این خبر به واقعیت تبدیل شود تا شاهد حضور هواداران در ورزشگاه ها باشیم.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *