امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معاون وزیر ورزش پیگیر انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حمید سجادی درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از آقای پولادگر خواهش کردم این موضوع را پیگیری کنند تا زودتر انتخاب سرمربی تیم ملی تعیین تکلیف شود.

وی افزود: معاونت مربوطه ما که با فدراسیون ها در ارتباط و تعامل هستند مسئولیت این حوزه را برعهده دارد و خواستم که با فدراسیون فوتبال در تعامل باشند و پیگیری کنند تا زودتر سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان مشخص شود.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که نظر وزارت ورزش روی گزینه سرمربی خارجی است یا ایرانی؟ اظهار کرد: وزارت ورزش در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال نظر خاصی نمی دهد زیرا مسئولیت فنی برعهده فدراسیون هاست و قاعدتا باید فدراسیون فوتبال نظر فنی را در رابطه با انتخاب سرمربی تیم ملی ارائه دهد.

سجادی یادآور شد: نمی دانم سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گزینه داخلی است یا خارجی.

این عضو کابینه دولت سیزدهم در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اقدام وزارت ورزش و دولت در خصوص استفاده از عنوان جعلی به جای «خلیج فارس» برای رقابت های جام کشورهای عربی از سوی اینفانتینو ریاست فیفا چه خواهد بود، به خانه ملت گفت: گزارش این موضوع به دستم نرسیده است بنابراین اجازه دهید تا با فدراسیون فوتبال صحبتی داشته باشم و در جریان قرار بگیرم پس از آن اقدام لازم انجام می شود.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *