امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

۱۰ نفره نمی شدیم بیشتر گل می زدیم/ نظر سرمربیان مهم نیست!

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتها هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ امروز پنجشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برابر نساجی مازندران به میدان رفت که این دیدار ۵ بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید.

یحیی گل محمدی پس از این پیروزی پرگل با تبریک به هواداران گفت: نتیجه ای رقم خورد که ما دنبال آن بودیم. برد خوبی بود اما خیلی به سخت آمد. می دانستیم که تیم حریف بال های هجومی خیلی خوبی دارد. با این حال دفاع تیمی خوبی داشتیم و فشاری که روی حریف آوردند کار خودش را کرد. بخشی هم به هوش بازیکنان برمی گشت که بازی را با نتیجه خوبی به پایان برسانیم. اگر ۱۰ نفره نمی شدیم با تعداد گل های بیشتری به پیروزی می رسیدیم. این برد را به همه هوادارانی تقدیم می کنیم که عاشقانه این تیم را دوست دارند.

وی در مورد کارت زرد و قرمز بی مورد بازیکنان گفت: کارت زرد بخشی از ان به حالت روحی بازیکنان برمی گردد. بازیکنان باید با تمرکز باشند. اگر این مورد رعایت شود گرفتن آمار زرد هم پایین می آید.

گل محمدی در مورد استفاده از بازیکنان جوان هم گفت: این یک پروسه است که چطور بشود از بازیکنان جوان استفاده کنیم. باید مراحل مختلف را پشت سر بگذارند. هر زمان که احساس شود از آنها در پست های مختلف استفاده خواهیم کرد. البته باید کیفیت حضور در تیم بزرگسالان را داشته باشد. عمری در دو بازی قبل عملکرد خوبی داشته است اما جا دارد که بهتر شود و باید زندگی حرفه ایش را باید بهتر کند. هنوز فقط دو بازی انجام داده است و راه طولانی در پیش دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مصدومیت صادقی و اخراج ترابی گفت: مصدومیت سعید خیلی جدی نبود و با چند روز استراحت بازخواهد گشت. من فکر می کنم که در صحنه درگیری لفظی ترابی با بازیکن حریف می شد این بخش را مدیریت کرد که کار به کارت قرمز کشیده نشود. صحنه ای نبود که بشود از کارت قرمز استفاده کرد. در هر صورت فشار روی داوران خیلی زیاد است.

گل محمدی در مورد بلاتکیفی تیم ملی گفت: من که تصمیم گیرنده نیستم و نظر سرمربیان هم شرط نبوده است. هستند دوستانی که تصمیم می گیرند. ما همیشه کمک کرده ایم. امیدوارم بهترین انتخاب صورت بگیرد. باید زودتر این تصمیم را بگیرند تا تیم هم برنامه ریزی کند برای آینده.

ادامه دارد…

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *