امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

گلایه ازپاسخگو نبودن معاون وزیر دردسر شد/واکنش پولادگر به یک رئیس

به گزارش خبرنگار مهر، سفر روسای فدراسیون ها به یزد و برگزاری نشست با وزیر ورزش و جوانان با حاشیه ای همراه بود که یکی از دغدغه اصلی روسا در ماههای گذشته بوده اما کمتر به آن پرداخته شده است.

در این نشست یکی از روسای فدراسیون ها خطاب به حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان عنوان می کند که محمد پولادگر معاون او که مسئولیت ورزش قهرمانی را برعهده دارد پاسخگوی روسای فدراسیون ها نیست و همین امر مشکلاتی را ایجاد کرده است.

این انتقاد البته به مذاق پولادگر خوش نمی آید و در پایان جلسه گلایه اش را به رئیس فدراسیون منتقل می کند که همین امر با واکنش تند منتقد و ایجاد درگیری لفظی بین طرفین تبدیل و حرف هایی رد و بدل می شود که ادامه اش می توانست کار را به جاهای باریک بکشاند.

با پادرمیانی حاضران این موضوع خاتمه پیدا می کند اما تنشی که ناشی از این گلایه ایجاد می شود تا ساعت ها ادامه داشت و برخی روسای فدراسیون ها هم تایید کردند که محمد پولادگر به عنوان معاون وزیر و مسئول ورزش قهرمانی کشور باید ارتباط بهتری با روسای فدراسیون ها داشته باشد و بیشتر پاسخگوی آنها باشد.

پیش از این محمد پولادگر در تعدادی از مجامع فدراسیون ها با چنین انتقاداتی مواجه شده بود که مهمترینش درگیری لفظی او با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی بود. او با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو نیز همین مورد مشابه را داشت.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *