امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ال‌کلاسیکو فوتسال ایران و رونمایی احتمالی از قهرمان لیگ برتر

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و پنجم و ماقبل پایانی لیگ برتر فوتسال امروز پنجشنبه برگزار می‌شود. دیدارهای این هفته در اوج حساسیت قرار دارد و ممکن است تکلیف قهرمان لیگ و همینطور تکلیف دومین تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول مشخص بشود.

در مهمترین دیدار که به ال کلاسیکو فوتسال ایران هم معروف است، تیم مس سونگون در خانه خود با گیتی پسند اصفهان دیدار می‌کند. مس با ۶۳ امتیاز در صدر جدول است و با برد یا تساوی برابر گیتی، قهرمانی خود را یک هفته قبل از اتمام لیگ قطعی می‌کند. پیروزی گیتی پسند و یک معجزه در هفته آخر ممکن است قهرمانی لیگ را در هفته آخر به این تیم اصفهانی برساند.

مس تاکنون چهار بار قهرمان لیگ برتر شده است و در صورت قطعی شدن قهرمانی در بازی امروز، برای پنجمین بار به این عنوان دست پیدا می‌کند.

در انتهای جدول رقابت برای سقوط نکردن به لیگ دسته اول در دیدار بین مقاومت البرز و آنا صنعت قم دیدنی خواهد بود. پیش از این سقوط رکن آذین خاورمیانه قطعی شده است.

پیروزی و تساوی تیم آنا صنعت حکم بقای این تیم در لیگ برتر را امضا و سقوط تیم مقاومت را قطعی می‌کند. مقاومتی‌ها در صورت پیروزی در این بازی و برد در هفته آخر می‌توانند به ماندن در لیگ امیدوار بمانند.

برنامه بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر که از ساعت ۱۶ امروز در شهرهای مختلف برگزار می‌شود، به این شرح است:

* مس سونگون – گیتی پسند اصفهان
* سفیر گفتمان تهران – کراپ الوند
* مقاومت البرز – آنا صنعت قم
* گهر زمین سیرجان – زندی بتن کلاردشت
* قند کاترین آمل – فرش آرا مشهد
* رکن آذین خاورمیانه – سن ایچ ساوه
* صنایع پشتیبان هرمزگان – فولاد زرند

ال‌کلاسیکو فوتسال ایران و رونمایی احتمالی از قهرمان لیگ برتر

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *