امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

دلایل خوب شدن استقلال در دیدارهای اخیر/ توصیه در مورد تیم مرموز

هاشم حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص پیروزی سه بر یک استقلال برابر نفت مسجد سلیمان گفت: استقلال روند رو به رشدی را آغاز کرده. این تیم در سه بازی متوالی به پیروزی رسیده و حالا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل است.

وی افزود: ایجاد موقعیت، هماهنگی تیمی و زدن گل زیاد نشان می دهد که آبی ها پوست اندازی کردند و حالا خود را به عنوان یک مدعی نشان می دهند. تماشاگران هم با حمایتشان تاثیر بسزایی در موفقیت استقلال خواهند داشت.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این پرسش که چه اتفاقی در استقلال رخ داده که این تیم این چنین هماهنگ مقابل حریفان ظاهر می شود گفت: استقلال در چند هفته گذشته همانند خیلی از تیم ها دچار افت شده بود اما حالا تمرکزش را بر روی تمرینات گذاشته، هماهنگی بین خطوط به وجود آمده، مهاجمان این تیم از موقعیت ها استفاده می کنند ضمن اینکه بازیکنانی چون مهری، قائدی و چشمی در اوج آمادگی هستند و در مجموع استقلال توسط ساپینتو ترکیب خود را شناخته و از تغییرات زیادی خودداری می کند.

حیدری در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال راحت بازی می کند. بازیکنانش در خدمت تیم هستند. حرکات اضافی انجام نمی دهند و در مجموع یک بازی روان را از خود به نمایش می گذارند. در مقابل نفت که آن تیم هم خوب بازی کرد ولی یکی از مشکلات اصلی اش کم تجربگی و جوان بودن تیمش بود آبی ها از موقعیت های بدست آمده استفاده کرده و فاصله خود را با سپاهان و پرسپولیس کمتر کردند.

وی در خصوص دیدار روز یکشنبه آبی پوشان برابر پیکان تهران گفت: بازی مقابل تیم های مجتبی حسینی سخت و پردردسر است. پیکان یک تیم مرموز است. چند بازی خوب است و به یکباره افت می کند اما همین مرموز بودنش شرایط را برای حریف سخت می کند. استقلال باید آنالیز خوبی از حریف داشته باشد. با تمرکز و هوشیاری بازی کند و اجازه ندهد مهاجمان این تیم از فضاهای خالی استفاده کنند. برد برابر پیکان به استقلال کمک خواهد کرد تا همچنان به قهرمانی امیدوار باشد.

حیدری درپایان خاطرنشان کرد: زدن ۱۰ گل در سه بازی نشان از آمادگی مهاجمان استقلال است. این تیم می تواند بیشتر از اینها هم گل بزند. بنابراین بهتر است سرمربی آبی پوشان تمرینات اختصاصی بیشتری را برای مهاجمانش در نظر بگیرد تا آبی ها بتوانند در دیدارهای پیش رو گل های زده بیشتری داشته باشند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *