امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

پرسپولیس هفته هفتم جامش را گرفت/ هیچکس نمی‌تواند من را اخراج کند

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی بدون گل تیمش برابر آلومینیوم اراک در هفته هجدهم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد.

گل محمدی با انتقاد از شرایطی که برای تیمش رخ داده است، گفت: قضیه اصلا فوتبالی پیش نمی رود. متاسفانه اتفاقاتی که رخ می دهد بودار و مشکوک است. شاید اگر من سرمربی پرسپولیس نبودم این اتفاقات رخ نمی داد.

وی ادامه داد: آقای تاج گوش کنید، آقای خداداد افشاریان، آقای سازمان لیگ گوش کنید؛ ما جام اصلی را هفته هفتم گرفتیم. از این جام های فلزی توی باشگاه زیاد داریم. ما احتیاجی به این جام های فلزی نداریم. ما جام شرف را بردیم. بازیکنان ما ثابت کردند که بهترین هستند و ثابت کردند که باشرف هستند.

گل محمدی ادامه داد: یکسال و نیم من با این تیم قرارداد دارم و هیچکس نمی‌تواند من را تکان بدهد. نه هیات مدیره نه آقای درویش؛ چرا که مردم پشت این تیم هستند.

وی ادامه داد: از هواداران عزیز عذرخواهی می کنم و می دانم چه حس و حالی دارند. من یک سال و نیم جام نمی گیرم. با من یکسال و نیم از جام خبری نیست. از هفته بعد با بازیکنان امید به مسابقات می روم مگر این که حکم اخراج من را از بالا بالاها بدهند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: از باشگاه ما این اتفاق رخ نمی دهد. در هفته های اخیر اتفاقاتی در داخل تیم و بیرون تیم رخ می دهد. این هم وضعیت داوری ماست که می دانند چه کسی را داور بگذارند. وقتی اسم منصوریان آمد من فقط سر تکان دادم. می دانند چه کسانی را برای بازی ما بگذارند. جای تاسف دارد برای همه آنهایی که تصمیم گرفتند این اتفاق برای پرسپولیس رخ دهد.

یحیی گل محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: یکسری مسائل بین پرسپولیس و مردم است که آنها را نمی توانید بگیرید. ممکن است جام های فلزی را از پرسپولیس بگیرید اما بقیه موارد را نمی توانید بگیرید. این تیم حکومتی نیست و مردمی است. همه چیز برای مردم مشخص است. ادامه بدهید. هیچ اتفاقی برای این تیم رخ نمی دهد فقط خودتان را خراب می کنید. ما با امیدهایمان در مسابقات شرکت می کنیم و هیچ اتفاقی رخ نمی دهد.

گل محمدی در مورد اظهار نظر درویش که گفته بود می خواهند یک تیم خاص قهرمان شود، گفت: هیچکس اراده ای ندارد که یک تیم خاص قهرمان شود. اراده این است که تیم ما قهرمان نشود. دلیلش هم واضح است؛ چون من سرمربی این تیم هستم.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *