امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

یک بچه هم قرارداد ویلموتس را بهتر امضا می‌کرد/ بدتر از ترکمنچای

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عبدلیان‌پور در خصوص تعامل مرکز وکلا با وزارت ورزش به خصوص در زمینه پرونده‌های بین‌المللی گفت: از روزی که این مسئولیت را برعهده گرفتم دغدغه من این موضوع بود.

وی ادامه داد: در جریان قرارداد ویلموتس هستم، قراردادی که از ترکمنچای نیز بدتر است و یک بچه هم قراردادی بهتر از این امضا می‌کرد. قراردادی که ویلموتس تا زمانی که تیم پیدا می‌کند، ما را مجبور به پرداخت حقوقش کرده است.

این مقام مطلع ادامه داد: در این خصوص دغدغه داشتیم و داریم و فردا نیز با وزیر ورزش جلسه دارم. تعامل ما همیشه خوب بوده است و حتی یک رشته وکالت ورزشی را ایجاد کردیم. کار بزرگی که سال آینده اولین فارغ التحصیلان آن پروانه خواهند گرفت.

عبدالیان پور ادامه داد: همچنین به دنبال این هستیم که قراردادها خارجی تحت رصد باشد. ما هر روز با ‌شکایت بازیکن خارجی مواجه هستیم و این موضوع فقط در خصوص باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیست. باشگاه‌های شهرستانی ما نیز با این پرونده‌ها مواجه هستند. بازیکنان خارجی مبالغ هنگفتی را مطالبه و در بیشتر موارد نیز آن را دریافت می‌کنند.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه تاکید کرد: به دنبال تعامل هستیم تا باشگاه‌های ما وکیل ورزشی به خصوص در زمینه عقد قرارداد بین‌المللی داشته باشند. در حال حاضر نیز باشگاه استقلال که‌ یکی از بزرگترین باشگاه های ایران است و من نیز به آن‌علاقمندم (باخنده)، با آقای سمیعی که از وکلای مرکز هستند، همکاری دارند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *