امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خداحافظی مربی سابق استقلال به مقصد قطر/می‌خواهم با کی‌روش کار کنم

به گزارش خبرنگار مهر، میک مک درموت یکی از مربیان مدنظر کارلوس کی روش برای کادر فنی تیم ملی فوتبال قطر است. مک درموت پیش از این در سال‌های ۲۰۱۱-۲۰۱۲ به عنوان مربی آمادگی جسمانی و در سال ۲۰۱۸-۲۰۱۹ به عنوان کمک مربی در کنار کی روش در تیم ملی ایران کار می‌کرد و بار دیگر از این مربی پرتغالی پیشنهاد همکاری دارد. مک درموت همچنین در کادر فنی تیم استقلال دستیار علیرضا منصوریان بود و برای یکی، دو مسابقه پس از استعفای منصوریان هم هدایت آبی پوشان را بر عهده داشت.

این مربی ایرلندی در سال‌های گذشته در باشگاه گلنتوران ایرلند به عنوان سرمربی و یکی از مدیران باشگاه همکاری داشت و اوایل سال ۲۰۲۳ از هدایت این تیم استعفا کرد.

مالکیت این باشگاه بر عهده علی شمس محمدپور معروف به علی پور یک تاجر و سرمایه گذار ایرانی – بریتانیایی است و ارتباط بسیار نزدیکی با او دارد.

در همین ارتباط وب سایت belfasttelegraph گزارش داد مک درموت که ماه گذشته از سمتش در باشگاه ایرلندی استعفا کرده بود، پنجشنبه هفته قبل به گلنتوران بازگشته و به طور ناگهانی با کادر فنی، بازیکنان و سایر مدیران باشگاه صحبت کرده است.

خداحافظی مربی سابق استقلال به مقصد قطر/می‌خواهم با کی‌روش کار کنم
تصویری از مک درموت در کنار علی پور مالک ایرانی باشگاه گلنتوران

گزارش این رسانه به شرح زیر است:

«مک درموت که مدیر باشگاه گلنز است، در بازدید از باشگاه شرق بلفاست، جایی که ماه گذشته از سمت خود استعفا داد، فاش کرد که به او پیشنهاد همکاری با کی روش داده شده است. او روز پنج شنبه به طور ناگهانی وارد The Oval شد و به باشگاه و کادر تیم گفت که در قطر با مربی پرتغالی ایفای نقش می‌کند. یک منبع گفت: او گفت که در قطر با کارلوس کی روش کار پیدا کرده است. او سعی نکرد آن را مخفی نگه دارد.

مک درموت پیش از این با سرمربی سابق رئال مادرید کار کرده و دو دوره حضور در تیم ملی ایران را تجربه کرده است. مک درموت در سال ۲۰۱۹ به زادگاهش ایرلند شمالی بازگشت تا بعد از اینکه علی پور باشگاه گلنتوران را خرید، هدایت The Oval را بر عهده بگیرد.

کی روش در اوایل این ماه با قراردادی چهار ساله جانشین فلیکس سانچز در قطر شد. او دو نقش خالی در کادر فنی خود دارد و به نظر می‌رسد مک درموت یکی از آنها را پر کند.

منبع دیگری گفت: میک به طور غیرمنتظره ای روز پنجشنبه به باشگاه آمد. و او با رادنی، بازیکنان و کارکنان باشگاه صحبت کرد. او بسیار خوش برخورد بود و به تعدادی گفت که قصد دارد با کارلوس کی روش در قطر کار کند. در آن زمان حدود ۵۰ نفر در باشگاه حضور داشتند. تا زمانی که میک در آنجا بود هیچکس به این موضوع اشاره نکرد، پس از آن معلوم شد که او به چند نفر در مورد برنامه‌های خود گفته است. او از صحبت کردن در مورد آن بسیار خوشحال بود.»

این رسانه همچنین مدعی شد که مک درموت باوجود استعفا از هدایت باشگاه گلنتوران، مدیر این باشگاه است و برنامه‌ای برای کناره گیری از این سمت ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، کی روش پیش از این مذاکراتی با «راجر دسا» دیگر دستیار خود در تیم ملی ایران داشته است و به نظر می‌رسد این مربی آفریقایی هم در کادر فنی او در تیم ملی قطر باشد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *