امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

الهلال ۷ – الدحیل صفر/ تحقیر نماینده قطر و صعود هلالی ها به فینال

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه غرب قاره امروز یکشنبه بین دو تیم الهلال عربستان و الدحیل قطر برگزار شد که در نهایت تیم الهلال با نتیجه ۷ بر صفر به پیروزی رسید.

ایگالو (۴ بار)، موسی مارگا (۲ بار) و سالم الدوسری برای الهلال در این دیدار از مرحله نیمه نهایی گلزنی کردند.

این مسابقه از ساعت ۱۸:۳۰ به میزبانی ورزشگاه الثمامه قطر برگزار شد و الدحیل امیدوار بود با حمایت هوادارانش به فینال آسیا برسد اما طولی نکشید که نماینده قطر متوجه شد نه تنها از فینال خبری نیست بلکه یک باخت تحقیرآمیز انتظارش را می‌کشد.

الهلال با هدایت رامون دیاز آرژانتینی در همان ۱۴ دقیقه ابتدایی با دو گل ایگالو و یک گل مارگا از تیم الدحیل با نتیجه ۳ بر صفر پیش افتاد تا کار را برای تیم الدحیل در برابر حمایت هوادارانش سخت کند.

الهلال ۷ - الدحیل صفر/ تحقیر نماینده قطر و صعود هلالی ها به فینال
ایگالو که در دقایق ۳، ۱۰ و ۴۸ و ۶۳ برای الهلال گلزنی کرد

در ادامه، شب برای نماینده قطر تاریک‌تر شد چرا که مارگا یک‌بار دیگر روی اشتباه خط دفاعی الدحیل توانست گل دوم خود و گل چهارم الهلال را در دقیقه ۲۷ به ثمر برساند تا اندک امیدهای تیم دحیل با سرمربیگری هرنان کرسپو برای جبران نتیجه از بین برود.

درخشش بازیکنان الهلال در نیمه اول اما به همینجا ختم نشد و این بار نوبت سالم الدوسری بود که در دقیقه ۳۸ با پاس زیبای مارگا برای پنجمین بار دروازه الدحیل را فرو بریزد. البته مارگا در دقایق پایانی این نیمه یک گل دیگر هم به ثمر رساند که VAR این گل را مردود اعلام کرد.

الهلال ۷ - الدحیل صفر/ تحقیر نماینده قطر و صعود هلالی ها به فینال
موسی مارگا که در دقایق ۱۴ و ۲۷ گلزنی کرد

در نیمه دوم هم الهلال عقب نشینی نکرد و به بازی هجومی خود برای بیشتر کردن اختلاف گل‌ها ادامه داد. این برنامه در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم جواب داد و ایگالو گل سوم خود و تیم ششم الهلال را به ثمر رساند.

ایگالو که ستاره این مسابقه بود گل هفتم و پایانی را هم در دقیقه ۶۳ زد تا یک شب تاریخی برای هواداران الهلال رقم بخورد.

الهلال ۷ - الدحیل صفر/ تحقیر نماینده قطر و صعود هلالی ها به فینال
شادی سالم الدوسری که گل پنجم الهلال را به ثمر رساند

الهلال پیش از این با شکست تیم شباب الاهلی امارات به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسید اما برابر فولاد ایران به مشکل خورد چرا که به سختی و با گل دقایق پایانی مارگا موفق شد نماینده ایران را حذف کند و به نیمه نهایی برسد. الدحیل هم با غلبه بر نسف قارشی ازبکستان و الشباب عربستان به نیمه نهایی رسیده بود.

الهلال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی فینال در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم اوراواردز ژاپن می‌رود. فینال این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت در روزهای ۲۶ اپریل و ۶ ماه می برگزار می‌شود.

الهلال ۷ - الدحیل صفر/ تحقیر نماینده قطر و صعود هلالی ها به فینال

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *