امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر «جنگل» و «مسخره‌بازی» توسط دستیار قلعه نویی به خاطر استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه روز دوم از هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز دوشنبه تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت که این بازی با پیروزی ۲ بر یک آبی پوشان به پایان رسید. آرمین سهرابیان (۲۴) برای تیم سیرجانی و رضا میرزایی (۱+۹۰) و کوین یامگا (۱۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

پس از این باخت، امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر در نشست خبری حاضر نشد و به جای او مجتبی سر آسیابی به نشست آمد.

سرآسیابی گفت: خواهش و التماس می‌کنیم این مسخره بازی را تمام کنید! تکرار اتفاقات در بازی‌های مشابه؛ در سه فصل ۶ یا ۷ پنالتی مشابه دادیم که شاید یکی از آنها به حق بوده است. شاید بزرگواری (ساپینتو سرمربی استقلال) که گفت «فوتبال ایران جنگل است» این وجه از لیگ را می گفته است! مسخره بازی شده است! اگر قرار است یک تیم شهرستانی در هر شرایطی مجبور به شکست باشد بگویند سه چهار تیم برای خودشان لیگ برگزار کنند و سایر تیم‌ها هم لیگ مجزا داشته باشند.

دستیار قلعه نویی ادامه داد: داور پدر تیم ما را در آورد! آقا موعود (بنیادی فر) روی سر ما جا دارد ولی پدر اعصاب بازیکن ما را در آورد! مگر می‌شود اینقدر روی اعصاب بازیکن راه بروی؟ همه اشتباهات به کنار؛ نقطه عطف بازی وقتی بود که روی استنلی خطا شد و توپ ته تور ما رفت! پنالتی به کنار. چقدر تحمل کنیم؟ بازیکن چقدر مسلط باشد که این رفتارها را جمع کند؟ تا چه زمانی می‌توانیم تحمل کنیم؟ به خدا مسخره بازی شده است! انگار باید بیاییم و ببازیم و برویم!

سرآسیابی در ادامه از خبرنگاران خواست که صحنه خطا روی استنلی را در مانیتور آنالیزور گل گهر تماشا کنند. وی سپس تاکید کرد که اگر قرار است این اتفاقات رقم بخورد، گل گهر به زمین نرود و بازی سه بر صفر بشود.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *