امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مرفاوی:باید خیلی زود کار قطر را تمام می کردیم/ بازی سختی را بردیم

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از شامگاه امروز چهارشنبه برای تیم فوتبال جوانان ایران آغاز شد که شاگردان صمد مرفاوی در نخستین دیدار برابر تیم قطر به میدان رفتند و یک بر صفر حریف خود را شکست دادند. محمدامین حزباوی (۶۵ – پنالتی) برای ایران گل زد.

صمد مرفای پس از این پیروزی در نشست خبری به دیدار سخت تیمش برابر قطر اشاره کرد و گفت: همانطور که قبل از بازی گفته بودم دو تیم قدرتمند برابر هم به میدان خواهند رفت که دیدید امروز بازی سختی داشتیم.

وی ادامه داد: هر چند بازی سختی بود اما برنامه ریزی خوبی انجام داده بودیم تا تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم. بازیکنان هم به خوبی برنامه‌های فنی را در زمین پیاده کردند و توانستیم به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با وجود پیروزی تیمش از برخی دقایق بازی راضی نیست. او در این مورد گفت: در ۱۰ دقیقه ابتدای بازیکنانم راضی کنندده نبودند چرا که باید در همان ابتدای کار از موقعیت‌ها استفاده می‌کردند و به گل می‌رسیدند. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

مرفاوی در تحلیل خود از این دیدار و عملکرد حریف ایران هم گفت: قطر تیم خیلی با برنامه‌ای است اما این بازی خیلی به سود ما شد. بازی اول برای ایران خیلی مهم بود زیرا اولین مسابقه می‌تواند هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ روحی به ما کمک کند.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: فنی از این لحاظ که تیم ما برای بازی‌های بعدی بهتر جا بیفتد. از لحاظ روحی هم کسب سه امتیاز می‌تواند برای ما مفید باشد تا با انگیزه بیشتر بازی بعدی را هم خیلی قدرتمند و پر روحیه با موفقیت تمام کنیم.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *