امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیروزی ویتنام برابر قطر/ وضعیت جوانان ایران برای صعود پیچیده شد

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نهایی مسابقات فوتبال جوانان قهرمانی آسیا که به میزبانی ازبکستان برگزار می شود، در گروه دوم با وضعیت پیچیده ای روبرو شد.

در دومین روز از این مسابقات تیم جوانان ایران با وجود ارائه فوتبالی قابل قبول برابر استرالیا ۳ بر ۲ تن به شکست داد تا ۳ امتیازی شود و برای صعود به مرحله بعد منتظر دیدار سومش با ویتنام باشد.

از سوی دیگر ویتنامی ها که در دیدار اول خود یک بر صفر استرالیا را شکست داده بودند، در دومین بازی شامگاه امروز ۲ بر یک قطر را هم بردند تا ۶ امتیازی شوند و شانس اول صعود از گروه لقب بگیرند.

با نتایج رقم خورده در روز دوم، تیم جوانان ویتنام با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیم های استرالیا و ایران با ۳ امتیاز و قطر بدون امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

در روز پایانی مرحله مقدماتی استرالیا باید به مصاف قطر برود و تیم ایران نیز با ویتنام برگزار کننده یک دیدار حساس و سرنوشت ساز باشد.

پیروزی ایران و استرالیا برابر حریفانش در دیدار سوم، هر سه تیم را ۶ امتیازی خواهد کرد و برای مشحص شدن دو تیم صعودکننده گل زده و تفاضل و بازی رودررو تعیین کننده خواهد بود.

اما اگر استرالیا برابر قطر امتیاز بدهد و تیم ایران ویتنام را شکست دهد، شاگردان صمد مرفاوی به همراه ویتنام راهی مرحله بعد خواهند شد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *