امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

پیروزی پرگل ایران برابر عربستان/ بدرقه شگفتی‌ساز آسیا با ۱۱ گل!

به گزارش خبرنگار مهر، تورنمنت ۶ جانبه و بین المللی فوتسال به میزبانی کشور تایلند از امروز چهارشنبه آغاز شد و تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در نخستین بازی خود برابر تیم عربستان با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی دست یابد.

ایران که با هدایت وحید شمسایی با حضور در این تورنمنت فرصتی برای محک زدن بازیکنان خود پس از نایب قهرمانی در جام ملت‌های آسیا به دست آورده است، در گام اول تیم عربستان که یکی از شگفتی سازان جام ملت‌ها با شکست ژاپن بود را به راحتی از پیش رو برداشت.

حسین طیبی و حمزه کدخدایی (هر کدام سه گل)، سعید ممبینی، سعید احمدعباسی، مجتبی پارساپور، سالار آقاپور و مسلم اولادقباد برای ایران در این بازی گلزنی کردند.

نیمه اول این مسابقه با سه گل حسین طیبی، حمزه کدخدایی و سعید ممبینی به سود ایران به پایان رسید. در حالی که تصور می‌شد عربستان با سرمربی اسپانیایی خود در نیمه دوم برای جبران نتیجه به ایران فشار بیاورد اما این اتفاق رخ نداد و ۲۰ دقیقه دوم بازی هم کاملاً یکطرفه به سود شاگردان شمسایی دنبال شد تا جایی که عربستان به سختی به محوطه جریمه تیم ملی ایران می‌رسید.

در این نیمه دروازه عربستان توسط حسین طیبی (۲ بار)، حمزه کدخدایی (۲ بار) سعید احمدعباسی، مجتبی پارساپور، سالار آقاپور و مسلم اولادقباد باز شد تا در نهایت ایران ۱۱ بر صفر برنده بشود.

ایران در گروه دوم این تورنمنت با عربستان و مصر همگروه است و ظهر جمعه در دومین بازی به مصاف مصر خواهد رفت.

در دیگر گروه این رقابتها که در شهر پاتایا برگزار می‌شود ژاپن، تایلند و موزامبیک حضور دارند.

مهدی تاج و احسان اصولی رئیس و سخنگوی فدراسیون فوتبال هم که به تایلند سفر کرده‌اند بازی ایران با عربستان را از نزدیک تماشا کردند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *