امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

لیگ برتر بزرگسالان استان،توقف شاهین آب پخش ، روزهای بد سپاهان خورموج+تصویر

یاران سبز : هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان انجام شد. در این هفته امید گناوه و سرخپوشان برازجان آغاز گر مسابقات هفته سوم در ورزشگاه شهید سراجی گناوه بودند. امید که در این دیدار چند بازکن اصلی خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت فوتبال منطقی و دور از احساسی را به نمایش گذاشت که حاصل آن پیروزی ۴ بر ۱ این تیم بود.در ادامه بازیهتای این هفته پتروشیمی جم در خورموج ۳ بر صفر سپاهان خورموجی را از پیش رو برداشت که در دو هفته گذشته نتایج بسیار ضعیفی را به دست آورده بود ، نتایجی که حتی منجر به اخراج مربی این تیم هم شد. ابوذر کلمه در برازجان چهار بر دو مغلوب توحید بوشهر شد ، این تیم هم با توجه به مصدومیتهای فراوان در خط دفاعی دچار مشکل است . شاهین آب پخش هم که در این هفته میزبان سپاهان بوشهر بود به سختی توانست یک امتیاز از این دیدار به دست آورد ؛ این دیدار با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید. آخرین بازی هفته چهارم را هم دو تیم پویا دیلم و توحید بوالخیر به میزبانی دلوار انجام دادند که توحید موفق به شکست ۳ بر پویا شد تا نماینده دیلم از همان ابتدای لیگ بار سنگین سقوط را بر شانه ها خود احساس کند.

امید گناوه ۴    سرخپوشان برازجان ۱

شاگردان مسعود فتحی که هفته گذشته دربی برازجان را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند با روحیه ای خوب پا به این دیدار گذاشتند ولی این تیم در رسیدن به دروازه امید گناوه مشکل داشت . امید هم در این دیدار چند بازیکن کلیدی خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت اما حسین عبدالهی با تغییرات زیادی که به وجود آورده بود موفق به کسب نتیجه دور از انتظاری شد. در این دیدار ابتدا محسن حیدری با ضربه سر امید را پیش انداخت و به دنبال آن حرکت سجاد بهروزی که در این بازی در خط حمله به کار گرفته شده بود در درون محوطه جریمه متوقف شد که غلامی قاضی این میدان نقطه پنالتی را به سود امید نشان داد . این ضربه را محمد کنعانی به گل تبدیل کرد . بعد از این گل سرخپوشان حملات بیشتری را بر روی دروازه امید انجام دادند تا بالاخره به یک ضربه پنالتی دست یافتند که این ضربه را فرهمند به گل تبدیل کرد.

در نیمه دوم هم حرکات سجاد بهروزی باعث آزار مدافعین سرخپوشان شد که حاصل آن دو گل دیگر برای امید بود ابتدا عباس پهلوان زاده از روی یک ضربه ایستگاهی گل سوم را به ثمر رساند و به دنبال آن مسعود سالمی از روی نقطه پنالتی زننده گل چهارم بود.

در این دیدار سجاد بهروزی در خط حمله امید روز خوبی را پشت سر گذاشت.

توحید بوشهر ۴    ابوذر کلمه ۲

ابوذر کلمه که این روزها در خط دفاعی خود با مشکل روبرو شده است در مقابل توحید بوشهر آسیب پذیر نشان داد و شکست سختی را متحمل شد. شاگردان حسینی که می دانستند ابوذر در عمق دفاع با مشکل روبروست از ابتدا این نقطه را آماج حملات خود قرار دادند به شکلی که چهار گل خود را از این نقطه وارد دروازه حریف برازجانی کردند. ابوذر در این دیدار ابتدا با گل رسول پور آزاد از حریف خود پیش افتاد اما گلهای علی علوی و رضا خضری در همان نیمه نخست میزبان را عقب انداخت. در نیمه دوم جابر پورمند برای تقویت حط حمله خود تعویض انجام داد و فشار زیادی را هم بر دروازه توحید وارد کردند ولی باز هم ضعف در خط دفاعی کار دست ابوذر داد و محسن بنلاد و علی علوی دو بار دیگر برای توحید گلزنی کردند. در ادامه و در لحظات پایانی سامان ویسی دومین گل ابوذر را هم به ثمر رساند.

در این دیدار علی علوی و حسن ماندگار چهره های تاثیر گذار توحید بودند.

پتروشیمی جم خورموج ۳    سپاهان خورموج صفر

نبرد خورموجی ها هم به سود پتروشیمی انجامید. سپاهان که با توجه به نتایج ضعیف در کادر فنی خود تغییراتی را به وجود آورده بود باز هم نتوانست خود را از انتهای جدول نجات دهد .این تیم که حالا صادق دلجو را به عنوان سر مربی در کنار خود قرار داده است در مقابل پتروشیمی نتوانست نوار شکستهای خود را پاره کند. پتروشیمی در نیمه نخست ابتدا توسط مجید اصل افکار از روی نقطه پنالتی از حریف خود پیش افتاد . در آغاز نیمه دوم هم گل امین اله کهن آب سردی بود بر پیکره سپاهان . بعد از این گل سپاهان فوتبال بهتری را ارایه داد و حتی به یک ضربه پنالتی هم دست یافت ولی این ضربه را بهنام علیپور از دست داد تا اردوی سپاهان ناامیدتر از پیش شود . در دقایق پایانی این دیدار حسین محمودی سومین گل پتروشیمی را هم به ثمر رساند ، محمودی به دلیل مصدومیت در این دیدار به عنوان بازیکن جایگزین در دقایق پایانی به زمین آمد.

شاهین آب پخش ۱    سپاهان بوشهر ۱

شاهین که پیشتاز لیگ استان است در این هفته میزبان سپاهان بوشهر بود . دیداری که برای میزبان تنها یک امتیاز به دنبال داشت. بوشهری ها در این دیدار با استفاده از هوشیاری خط میانی خود تا وقت های تلف شده نیمه دوم هم با تک گل حسین محمودی از حریف قدر خود پیش بودند ولی گل محمد دهقان در دقیقه نود و سه بازی را به تعادل کشاند. در این دیدار آیت کیانی فرصت های خوبی را از دست داد ضمن اینکه ضد حملات با برنامه سپاهان هم در این دیدار بارها خط دفاعی آب پخش را آزار داد.

در این دیدار محمد بولحاجی که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته بود در خط دفاعی شاهین روز خوبی داشت.

توحید بوالخیر  ۳       پویا دیلم ۱

آخرین دیدار این هفته را دو تیم پویا دیلم و توحید بوالخیر انجام دادند که بوالخیری ها به لطف جنگندگی ایمان خدری و عنایت رزمجو در میانه میدان و تیزهوشی بازیکن جوان و آینده داری بنام یاسین غلامی سه بر یک پیروز میدان شدند. در این دیدار غلامی زننده اولین گل این دیدار بود و به دنبال آن محمد دریانوردی در نیمه نخست میزبان را دو گله کرد. در نیمه دوم حرکت محمد دریانوردی در درون محوطه جریمه با خطای مدافع پویا متوقف شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد . این ضربه را میلاد دریانوردی به گل تبدیل کرد. در دقایق باقی مانده مسعود کلاتی مانند سال گذشته باز هم ضربات آزاد خود را به رخ کشید و پویا را به گل رساند . پویا در دقایق پایانی فرصت های خوبی را برای جبران از دست داد تا از این دیدار هم با دست خالی بازگردد.

امید-گناوه سرخپوشان-برازجان مسعود-فتحی داور-غلامیامید..سرخپوشان جانفزا حیدری عباس-پهلوان-زادهسرخپوشان.امید محسن-حیدری کیانی هادی-مشایخ

پست های مرتبط

۴ نظر

  1. علی

    ایشالا قهرمانی راستی چرا حسین، پولادی رو از اول بازی نداد؟ اگه هافبکا خوب تغذیش کنن فکر نمیکنم کسی جلودارش باشه، امسال بازیکنا همه خوبن . هماهنگ بشن حرف نداره

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *