امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

با صعود به مرحله نهایی ، موج یک گام دیگربه لیگ برتر فوتبال ساحلی نزدیک شد

یاران سبز محمد احمدزاده : مسابقات مجتمع لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور در دور برگشت به میزبانی کوثر اردکان یزد در حال برگزاری است ، در این مسابقات نماینده استان بوشهر تیم موج گناوه که در تبریز در جایگاه دوم ایستاد در دور برگشت هم عملکرد موفقی داشت ، در این دور موج به سه پیروزی دست یافت و در مقابل تبریز هم شکست را پذیرفت . با این نتایج ، موج در جمع چهار تیم مرحله نهایی هم حاضر خواهد بود. دهقان

تیم موج در روز نخست بازی ها به مصاف زیبا شهر اصفهان رفت ، که این دیدار با نتیجه ۴ بر ۳ به سود موج خاتمه یافت ، احمد دهقان(۲گل) ، علی علیزاده و سید مهدی حسینی حقیقی گلزنهای موج در این دیدار بودند.

در روز دوم مسابقات موج رو در روی میزبان مسابقات کوثر اردکان یزد قرار گرفت که شاگردان نیکونژاد این دیدار را هم با نتیجه دو بر صفر و با گلهای علی علیزاده و مهرداد گاوداری با پیروزی پشت سر گذاشتند.

موج در گام سوم به مصاف نماینده شهرکرد یعنی شهدای چلیچه رفت ، نماینده استان همچون بازی نخست توانست با یک پیروزی پر گل و البته نزدیک با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری برسد .علی علیزاده،احمددهقان،جعفر غلامی،سید مهدی حسینی حقیقی گلزنان موج در این دیدار بودند.

نماینده شهرستان گناوه در چهارمین بازی خود در چهارمین روز از مسابقات در مقابل نماینده تبریز قرار گرفت که این بازی را با نتیجه ۴ بر ۳ واگذار کرد. گلهای موج را در این مسابقه علی علیزاده،جعفر غلامی و مهرداد گاوداری به ثمر رساندند.

دو بازی آینده موج تشریفاتی است و حتی در صورت شکست هم راهی مرحله نهایی خواهد شد.

حیدر نیکونژاد سر مربی این تیم در گفتگو با یاران سبز گفت : با همت و تلاش بچه ها توانستیم بازی ها خوبی را انجام دهیم و به عنوان یکی از چهار تیم به مرحله نهایی صعود کنیم ، ما درخواست خود را به عنوان میزبان مرحله نهایی به فدراسیون دادیم ، حال نوبت مسئولان است و چشم امید ما به آقای عمادی است که با فنس کشی زمین ساحلی گناوه و تهیه امکانات لازم بتواند نظر کارشناسان فدراسیون را جلب کند تا بتوانیم میزبان دور نهایی باشیم ، در غیر این صورت تبریز دوباره به عنوان میزبان انتخاب خواهد شد که این موضوع کار ما را برای صعود مشکل خواهد کرد.

گفتنی است دور نهایی مسابقات با حضور چهار تیم راه یافته به صورت مجتمع برگزار خواهد شد و دو تیم راهی لیگ برتر فوتبال ساحلی خواهند شد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *