امروز: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

لیگ نوجوانان استان،آتش بازی کنگان در دیلم،روز خوب خیبر+تصویر

یاران سبز : هفته سوم مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان با انجام پنج دیدار در شهرهای بوشهر ، اهرم ، خورموج ، عسلویه و دیلم برگزار شد که دو میزبان مغلوب داشت . در دیلم خط آتش ایرانجوان کنگان تا دقیقه نود آتش کرد و با هشت گل پویا را مغلوب ساخت . در خورموج هم دو تیم همنام ایرانجوان بوشهر و خورموج به دیدار هم رفتند که شاگردان بهنام سرتلیان سه بر یک میزبان را مغلوب کردند. اما میزبانان پیروز ، در بوشهر ،استقلال همچنان بر اسب مراد سوار است .این تیم در سومین دیدار با شکست سه بر صفر سپاهان گناوه به سه امتیاز دست یافت . در اهرم شاگردان مغدانی با نتیجه چهار بر دو پیروزی برازجان را مغلوب کردند و امید گناوه در عسلویه با دریافت چهار گل نتیجه را به بستان جوان بستانو واگزار کرد.

بستان جوان بستانو ۴   امید گناوه صفر

بستان جوان بستانو در همان نیمه نخست نسخه امید را پیچید .این تیم با اتکا به حرکات علیرضا لاری در میانه میدان و فرارهای علی علیپور و داوود نهنگی در کناره ها چهار بار در نیمه نخست به گل رسید. شمس الدین سپهریان زننده اولین گل این تیم بود و به دنبال آن علی علیپور دو بار دیگر دروازه امید گناوه را باز کرد و قبل از پایان نیمه نخست محبوبی چهارمین گل نستان جوان را هم به ثمر رساند. در نیمه دوم توپی از خط دروازه ها نگذشت .

در حاشیه :

امید هم مانند تیمهای ایرانجوان کنگان و سپاهان گناوه با اتمام بازی اعتراض خود را که البته قبل از این دیدار آماده کرده بود به هیات فوتبال داد .

استقلال بوشهر ۳    سپاهان گناوه صفر

استقلال که دو بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود در سومین دیدار هم پیروز میدان شد . این تیم که میزبان سپاهان گناوه بدون امتیاز بود در نیمه نخست نتوانست از حملات خود به گل دست یابد ولی در نیمه دوم شاگردان پوربهی با بازی خوبی که محمد رضا احمدی و محمد امین شکریان دو مدافع خود انجام دادند به گل رسید . احمدی و شکریان زننده دو گل استقلال در این دیدار بودند. مهدی زنده بودی هم دیگر گل این تیم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

ایرانجوان بوشهر ۳   ایرانجوان خورموج ۱

ایرانجوان بوشهر هم در این فصل همچنان بدون شکست و مساوی به پیش می رود . شاگردان بهنام سرتلیان در مقابل ایرانجوان خورموج نمایش خوبی نداشتند ولی با سه امتیاز به خانه برگشتند. در این دیدار مجتبی عبدالهی تاثیر گذارترین بازیکن ایرانجوان خورموج در همان دقایق نخست خورموج را صاحب اولین گل کرد اما محمد امین طوفان نگذاشت این دیدار در نیمه نخست پیروز داشته باشد. در نیمه دوم نیما خالق پناه یکی از بهترینهای لیگ نوجوانان تا این هفته ایرانجوان بوشهر را به گل دوم رساند و پویا تکین هم زننده سومین گل این تیم بود. در روزی که بوشهری ها کارنامه خوبی نداشتند رضا خنسیر در دفاع و تکین در میانه میدان بهترین بودند.

خیبر اهرم ۴    پیروزی برازجان ۲

برازجانی ها امسال نوسانات زیادی داشتند ، این تیم که بنظر می رسد دچار حواشی هم شده باشد نتوانسته است بازی های خوبی انجام دهد. شاگردان بورکی در مقابل خیبر در همان دقایق اولیه سه بار دروازه خود را باز شده دیدند. دو تغییر در جناحین خیبر و بازی خوب دانیال زارعی در میانه میدان باعث شد تا اهرمی ها خیلی زود توسط محمد زائری به گل برسند ؛ این گل را می توان حاصل تعلل محمد روان آور ستاره پیروزی در سال گذشته هم دانست ، بعد از این گل دانیال زارعی با دو گلی که به ثمر رساند نتیجه را سه بر صفر کرد،گر چه در همان نیمه نخست یاسین گنجی و عزیز صفری دو گل را پاسخ دادند ولی در نهایت این دیدار به سود اهرمی ها به اتمام رسید. در نیمه دوم و در دقایق پایانی شاگردان مغدانی به چهارمین گل خود هم توسط امیر حسین آردن دست یافتند.

در پایان این بازی مغدانی سرمربی خیبر اهرم گفت :این پیروزی را به روح شادروان سلیمان عوضی تقدیم می کنم.

ایرانجوان کنگان ۸    پویا دیلم صفر

نماینده کنگان در دیلم نود دقیقه صاحب توپ و میدان بود . شاگردان رحیمی فوتبال منظم و با برنامه ای را در مقابل پویا انجام دادند. استفاده از تمام زمین و چرخش مناسب توپ باعث شد تا کنگانی ها در همان ابتدا با ضربه میثم درویشی به گل برسند. حرکات پا به توپ احمد قاسمی که یکی از بهترینهای این دیدار بود گل دوم را هم برای ایرانجوان به همراه داشت ؛ این گل را حیدر صداقت به ثمر رساند و در ادامه قاسمی در نیمه نخست گلهای سوم و چهارم کنگان را هم به ثمر رساند. با آغاز نیمه دوم باز هم ایرانجوان بر بازی مسلط شد که حاصل آن چهار گل دیگر بود .گلهای ایرانجوان را در نیمه دوم حیدر صداقت ، حسن احمدی ، نوید اهرون و رحیم دشتی به ثمر رساندند.

ایرانجوان-کنگان پویا-دیلم رحیمی نوجوانان.پویا.ایرانجواننوجوانان.پویا-دیلم-.ایرانجوان-کنگان نوجوانان-پویا.ایرانجوان میثم-درویشی محمود-رحیمیقشقایی علی-خدری رومزی رحیم-دشتیحیدر-صداقت پویا-دیلم.ایرانجوان-کنگان احمد-قاسمی

پست های مرتبط

۲۴ نظر

  1. دره گپ

    اون پیتون افریقایی ست که طعمه رو می بلعه شیر معمولا شکار میکنه بعد تکه تکه و سر فرصت با حوصله میخوره ، شیر اگه طعمه رو بلعید که فکر کنم درجا سقط بشه.
    البته خب با توجه به اینکه الان هفته سوم لیگ هست و این شیر مردان دو هفته گشنگی کشیدن حق هم داشتند که از حول حلیم بیفتن تو دیگ و طعمه اول را ببلعند حالا خوبه در حال عمل بلع خفه نشدن!
    ولی با این بلع عجیب فکر کنم سیستم گوارش این شیرمردان باید به شدت آسیب دیده باشه و برای طعمه های بعدی جهت انجام عمل بلع در هفته های آینده قطعا با مشکل مواجه خواهند شد.

    پاسخ
  2. جواب هی هی خیبری

    خیبر اگه لطفی نیاد توی زمین و به داور حمله کنه اصلا نمیتونه برد بیاره . تازه تو رختکن داورها هم جریان داره توی اهرم بازیهای خیبر ……

    پاسخ
  3. کنگانی

    آقای دره گپ
    وقتی لقمه کوچک باشد باید بلعید و زیاد خود را معطل شکار کردن و تکه تکه کردن نمیمونه ضمنا بلاهایی که در هفته اول و دوم دست داوران کشیدند دیگر حوصله ای برامون نمانده

    پاسخ
    1. بوشهر

      خوبه هفته دوم با استقلال اون تیم شما بود که هی برق ها رو قظع کیرد سه چهار تا هم پنالتی استقلال نگرفتن بازم میگین داوری!!!!!!

      پاسخ
  4. حسين بهادرم

    سلام من بازیکن خیلى خوبى نیستم شاید از نظر خیلى ها بازى هم بلد نباشم ولى حرفم و مى گم خیبر اتحاد بین بازیکناش خیلى قوى هست همه باهم دوست هستن این رفاقت باعٽ شده ک هیچ تیمى تا حالا مارا نبرده باشه.ماگه سایت یاران سبز خدا وکیلى بره از تماشاگراه دیلمى ها بپرسه بگه ما چند تا موقییت صدروصد گل داشتیم ممنون مى شم الان اولى واخل جدول باید ما باشیم ن تیم دیگه چون من خودم تنها شش تا دروازه خالى پاس دادم گل نکردن ب غیر اون پاس هاى دیگه حتى خودم یه تک ب تک خراب کردم ما اون بازى باید ۲۴بر ۱ ب دیلم مى زدیم ولى نزدیم

    پاسخ
  5. حسين بهادرم

    شما تا حالا بازى من و ندیدین امسال اولین سالى ک دارم بازى مى کنم داخل لیگ استان بدهم بازى نکردم فقط مى خواستم ب شما بگم بازى با شما مخصوصا دفاع هاتون بخصوص راست خیلى اذیت مى شه شماره ۸خیبرم خودتون مى بینید این و نگفتم واسه خط نشان گفتم واسه نشانه ک بفمن دفاع راست کنگان ک سر حرفم هستم وارزوى سربلندى و موفقیت واسه همه تیم ها دارم حتى کنگان ک این جمعه با خودمون بازى دارن خیبر اهرم

    پاسخ
  6. مارکو رویس

    خیبر اهرم قهرمان امسال جام نسل نو میشه
    چون واقعا حقشه
    دیلم هم خیلی شانس اورد که تونست از ما امتیاز بگیره
    دیلم اولین و اخرین تیمی بود که از خیبر اهرم امتیاز گرفت
    و باید به تیمی که تونسته همچین کار بزرگی انجام بده احترام گذاشت

    پاسخ
  7. اردن از خیبر

    سلام.تمامی بازیکنان حاضر در لیگ نوجوانان استان مثل بچه های من هستند.من به همه ومخصوصا دستندر کارانشان دست مریزاد میگم.اخه این بازیکنا در شرایط سخت اقتصادی امروزه باتلاش وکوشش وعلاقه مندی بسیار.و بعضی وقتها بدون هیچ چشمداشتی.راه های ترقی را در پیش گرفته وبرای سربلندی اینده فوتبال استان تلاش بی دریغ وبی بدیل میکنند..حالا اگر در این راه چاله ها ومصاءبی وجود دارد.اگر داوری ندانسته وناخواسته حقی از کسی ضایع کرد.شماومربیان باید سعه ی صدر بیشتری به خرج دهید.تا فوتبال استان ما که ریشه دار ترین تاریخ را به خود اختصاص داده است.از زمان انگلیسیها.جایگاه واقعی خود را بدست اورد…..به امید ان روز غلامعلی اردن از خیبر اهرم

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *