امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

با توقف ایرانجوان امیدهای شاهین برای قهرمانی پر رنگ شد+ تصویر

یاران سبز _ محمد احمدزاده : هفته چهارم مسابقات فوتبال جوانان گناوه با دیدار حساس دو تیم ایرانجوان و شاهین آغاز شد. دیداری که پیروز آن می توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد. ایرانجوان برای قهرمانی نیاز به سه امتیاز این دیدار داشت و شاهین هم می دانست با کسب حداقل امتیاز می تواند در صورت پیروزی احتمالی در برابر امید در هفته آخر عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در دقایق ابتدایی شاهین فرصت مناسبی برای گلزنی داشت که این موقعیت را محمد عبدالهی از دست داد در ادامه دو تیم تحت تاثیر گرمای بی رحمانه ی هوا نشاطی برای یک بازی خوب نداشتند و اکثر بازیکنان با مصدومیت رو به رو می شدند ولی در دقایق پایانی نیمه نخست خطای سنگربان شاهینی ها بر روی محمد الهی باعث شد تا محمود امیری نقطه پنالتی را به سود ایرانجوان نشان دهد ولی این ضربه را محمد نظامات به تیر دروازه کوبید تا دو تیم بدون گل راهی رختکن شوند. در نیمه دوم هم دو تیم فوتبال پایاپایی را به نمایش گذاشتند؛ گر چه بازیکنان ایرانجوان بیشتر صاحب توپ و میدان بودند ولی نتوانستند موقعیت جدی بر روی دروازه شاهین خلق کنند. در اواخر مسابقه رامین رستگار در موقعیتی مناسب و تک به تک می توانست شاهین را صاحب سه امتیاز این بازی کند که این موقعیت هم از دست رفت.  این دیدار با تساوی بدون گل  به اتمام رسید .

دیدار تیم های وحدت و امید هم برنده ای نداشت دو تیم که تا قبل از این مسابقه به پیروزی نرسیده بودند در این دیدار هم زور هیچکدام بر دیگری نچربید. در نیمه اول ابتدا احمد نیک پرور وحدت را پیش انداخت و در ادامه حتی با ضربه سید علیرضا مهدی پور به گل دوم هم دست یافتند اما در ده دقیقه پایانی ورق برگشت و امید توانست دو گل خورده را جبران کند. گلهای امید را  محمدرضا بهارلو و حسین پور عالی به ثمر رساندند.

در حاشیه:

تا پایان هفته چهارم ایرانجوان با ۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، شاهین با ۵ امتیاز در مکان دوم ایستاده است و در صورت پیروزی در برابر امید مقام قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.

بهترین موقعیت دیدار تیم های شاهین و ایرانجوان را رستگار از دست داد ، توپی که گل نکردنش سخت تر از گل کردنش بود.

سید علی موسوی بازیکن تیم شاهین با دریافت کارت زرد دوم در دقایق پایانی از زمین مسابقه اخراج شد و دیدار تیمش در برابر امید را از دست داد.

در آخرین دیدار هفته سوم هم  ایرانجوان و وحدت به دیدار هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۴ بر ۱ به سود ایرانجوان به پایان رسید. گلهای ایرانجوان را علی حسنی ، محمد نظامات ، محمد عباسی و علیرضا صالحی به ثمر رساندند و تک گل وحدت را هم احمد نیک پرور به ثمر رساند.صید-عالی صید-عالی-. شاپور-امیری خضرابایرانجوان.وحدت وحدت-گناوه.امید-گناوه ستار-نیکسرشت داور.محمودیفرج-آبادی علیرضا-صالحی

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *