امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

روزنه های امید در ایرانجوان + تصویر

یاران سبز: دومین هفته لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان با هشت مساوی و دو پیروزی همراه بود. این هفته یکی از کم گل ترین هفته های تاریخ لیگ دسته اول کشور بود. چهار مساوی بدون گل یکی از فقیرترین هفته های لیگ را در گل رقم زد.

در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر ایرانجوان با چهره ای جدید میزبان تیم متمول خونه به خونه بابل بود که این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسید. ایرانجوان بوشهر در این فصل با تفکرات سعید مفتخر به میدان می رود؛ مفتخر که چند سال در کنار غلامرضا دلگرم با این تیم به نتایج بسیار خوبی بدست پیدا کرده بود امسال به دلیل مشکلات فراوان مالی و مدیریتی و پس از جابجایی های فراوان سکان هدایت این تیم را به عهده گرفت.

ایرانجوان که هفته اول را با شکست دو بر صفر در مقابل صنعت نفت پشت سر گذاشته بود در این هفته میزبان خونه به خونه بابل بود. نماینده استان در دقایق نخست بازی حملات مداوم و دامنه داری را بر روی دروازه حریف ایجاد کرد اما مدافعین باتجربه میهمان به رهبری هادی شکوری و وحید عسگری با دفاعی چند لایه مانع فروپاشی دروازه خود شدند. بعد از حملات ایرانجوان و در حالی که این تیم از تب و تاب حملات اولیه افتاده بود شاگردان میثاقیان در اولین حمله خود دروازه میزبان را با گل علیرضا عظیمی باز کردند اما در دقایق پایانی نیمه نخست و در حالی که همه در انتظار سوت پایان بودند ایرانجوان با گل محمد شمسی بالاخره قفل دروازه میهمان را باز کرد.  این گل پایان نیمه نخست بود.

در نیمه دوم دو تیم کمتر به دروازه ها نزدیک شدند و این بازی با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید اما ظهور بازیکنان جوانی که انتظار نمی رفت در لیگ دسته یک کشور پا به توپ شوند نوید روزهای بهتر ایرانجوان را داد.

علیرضا زارعی بعد از سالها باری در ایرانجوان خورموج با کارنامه ای درخشان و پس از فروش امتیاز این تیم در لیگ دسته دوم کشور راه خود را به لیگ دسته اول باز کرد و در ایرانجوان بوشهر هم در این دیدار خوش درخشید.

مصطفی احمدی بازیکن جوان ایرانجوان از سرعت بالایی برخوردار است .احمدی تا زمانی که در بازی حضور داشت با سرعت خود مدافعین کند ولی باتجربه تیم شمالی را آزار داد.

در حاشیه:

در جایگاه خبرنگاران همه بودند الی عبدالعزیز افتخاری.

در یک صحنه و زمانی که یکی از بازیکنان ایرانجوان مصدوم بر روی زمین افتاده بود میلاد جهانی پا به توپ شد. جهانی ابتدا قصد داشت توپ را به بیرون بزند و اکثر بازیکنان ایرانجوان هم به همین امید ایستاده بودند ولی استارت ناگهانی و تند و تیز جهانی همه را غافلگیر کرد و پاس این بازیکن به عظیمی می رفت که دروازه ایرانجوان را باز کند. این صحنه خشم  بازیکنان و تماشاگران ایرانجوان را برانگیخت.

ایرانجوان-بوشهرخونه-به-خونه-بابل
اکبر-میثاقیان ایرانجوان.-. ایرانجوان...خونه-به-خونه ایرانجوان..خونه-به-خونه ایرانجوان.خونه-به-خونه ایرانجوان.-خونه-به-خونه  حق-دوست سجاد-فیض-الهی سعید-مفتخر علیزاده.احمدی مشایخ هادی-خیری هادی-شکوری

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *