امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

سپاه نماد خودباوری و اقتدار است

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار علی رزمجو روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل از بارزترین نمادهای تجلی اراده انقلابی ملت ایران در عرصه دفاع و پاسداری از انقلاب و دستاوردهای گرانسنگ آن است.

وی بیان کرد: این نهاد عزیز که در کوران حوادث و اتفاق‌های اوایل انقلاب اسلامی و با حضور عده‌ای از جوانان پاک‌باخته انقلابی در راستای انجام اقدام‌های ضربتی علیه گروهک‌ها و جریان‌های مسلح ضد انقلاب شکل گرفت امروز و پس از گذشت بیش از ۴۰ سال از زندگی پربار خود، به اوج بلوغ و بالندگی رسیده است.

رزمجو اضافه کرد: سپاه و بسیج براساس نیازهای انقلاب در کنار سایر نیروهای مسلح و نهادهای انقلابی خدمتگزار توانسته در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به خوبی نقش آفرینی کند و در قلمرو ماموریت خود مهمترین و پیچیده ترین موانع نظام را رفع تهدید کند.

وی ادامه داد: با راه اندازی سپاه قدس که الگوی آن سردار شهید قاسم سلیمانی بود زمینه گسترش انقلاب اسلامی در آن سوی مرزها فراهم شد و این نیرو توانست گامهای مهمی در این خصوص بردارد.

رزمجو بیان کرد:  سپاه با ویژگی انقلابی خود قابلیت و ممکن سازی نا ممکن‌ها را ایجاد و تبدیل فرهنگ ایثار و ناممکن های انقلاب تبدیل به ممکن‌های انقلاب شد.

وی ادامه داد: تولید قدرت علمی و تقویت این قدرت‌ها در راستای نیازهای انقلاب با داشتن مجاهدانی سلحشور برای برداشتن موانع از جمله ویژگی های سپاه پاسداران است.

به گفته رزمجو امروز سپاه پاسداران در مبارزه و مقابله با جنگ روانی دشمن، الگو سازی و آرمان گرایی الزامات و تعلیمات لازم را در مردم ایجاد کرده است.

وی جریان شناسی، دشمن شناسی و بصیرت را از دیگر ماموریتهای سپاه عنوان کرد و گفت: سپاه پاسداران در سازندگی و محرومیت زدایی به کمک دولتها آمده و خدمات قابل توجهی در راستای رفع محرومیت، عمران و آبادانی ارائه دهد و در کنار آن به پیشرفت‌های دفاعی قابل توجهی که موشکهای دور بُرد نقطه زن تنها بخشی از آن است  دست یافته و توانسته وحشت بر دل دشمن بیندازد.

رزمجو ادامه داد: امروز با کادر سازی سپاه پاسداران در عراق، سوریه، لبنان و یمن شاهد غلبه اسلام بر کفر هستیم و در این مسیر سپاه در مسیر دفاع از دستاوردهای انقلاب گامهای مهمی برداشته است.

وی تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۴۴ سال گذشته قوی و مستحکم پای ماموریت های انقلاب ایستاده و در دایره آفرینش جنگ با مستکبران سپاه با نصرت های الهی و امداد غیبی عملکرد خود را به اردوگاه و تجلی‌گاه نصرت الهی تبدیل کرده است .

رزمجو با اشاره به روز قدس ادامه داد: جبهه استکبار در حال متلاشی شدن و امروز اضمحلال رژیم صهیونیستی و شکستن استخوان‌های این رژیم کودک کش و جلال و شکوه و عظمت فلسطین به خوبی احساس می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز گفت: روز جهانی قدس اولویت اول جهان اسلام است و دشمن به دنبال این است که این اولویت را تغییر دهد.

حجت الاسلام یوسف جمالی افزود: راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تا زمان به نتیجه رسیدن که همان حق بازگشت آوارگان فلسطینی و دعوت از جهانیان برای برگزاری رفراندوم در سطح سرزمین‌های اشغالی (با هدف تعیین تکلیف کشور فلسطین توسط ساکنین این مناطق) است تداوم خواهد داشت.

وی ادامه داد: روز قدس یک روز اسلامی و مقدمه ای برای حزب مستضعفان عالم است.

جمالی با تاکید بر ضرورت جهاد تبیین در خصوص روز جهانی قدس گفت: امروز باید در فضای مجازی در خصوص اهمیت روز جهانی قدس و پاسخ به شبهه‌های جوانان اقدام و نسبت به اقناع سازی آنها اقدام کرد.

وی بر ضرورت فضای سازی لازم به مناسبت روز جهانی قدس و شرکت آحاد مردم در راهپیمایی این مناسبت تاکید کرد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *