امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

معاون استاندار بوشهر: روز قدس نماد وحدت جهان اسلام است

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد تقی ایرانی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود:  امروز چشم مظلومان و مستضعفان جهان اسلام به رهبر معظم انقلاب و مقاومت ملت ایران است.

وی اظهار کرد: روز قدس روز آزادی ملت مظلوم فلسطین است و مردم با حضورپرشور و آگاهانه تنفر خود را نسبت به رژیم کودک کش اعلام کنند.

ایرانی اضافه کرد: مردم شریف استان بوشهر در دفاع از آرمان‌های آزادیخواهانه مردم مظلوم فلسطین در این همایش و راهپیمایی وحدت آفرین شرکت خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهرافزود:  تمام تمهیدات امنیتی لازم برای برگزاری راهپیمایی باشکوه امن تدارک دیده شده، ضمن اینکه دستگاه‌های خدمت رسان همچون آتش نشانی و اورژانس نیز جهت برقرای شرایط لازم برگزاری مراسم اعلام آمادگی کردند.

وی گفت: شکی نیست که با تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله) مبنی بر نابودی اسرائیل در آینده، پایان فتنه صهیونیستی در راه است و حلاوت آزادی قدس مظلوم به زودی کام مسلمانان و تمامی آزادی خواهان جهان را شیرین خواهد کرد.   

ایرانی یادآورشد: ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی در تمام این سال‌ها، همواره در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، پیشگام حرکت‌های روشنگرانه بوده و الگوی آزادی‌خواهان جهان در این مسیر مقدس بوده‌اند.

توزیع ۱۵۰ هزار بسته معیشتی در استان بوشهر

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۵۰ هزار بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند و آن دسته از افراد جامعه که هیچ خدمتی دریافت نمی کنند توزیع شده است.

در این کار خداپسندانه در کنار موسسه‌های خیریه ۵۰ هزار بسته از سوی کمیته امداد، ۳۶ هزار بسته از سوی سپاه، ۱۴ هزار بسته از سوی بهزیستی، ۱۰ هزار بسته از سوی منطقه دوم دریایی سپاه و ۱۰ هزار بسته نیز از سوی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس توزیع شده است. 

وی اظهار کرد: یک جاهایی خلاءهایی وجود دارد به نحوی که برخی از افراد زیرپوشش کمیته امداد و یا زیرپوشش بهزیستی قرار ندارند اما توانایی اداره‌کردن زندگی خود را هم ندارند و یا حتی فاقد کد شناسایی هستند.

ایرانی با اشاره به هفته کارگر و روز معلم گفت: مردم به این روزها عشق می‌ورزند و این روزهای بزرگ را به کام مردم شیرین کنیم و به خوبی این مناسبت‌ها برگزار و معلمان و کارگران را تکریم کنیم.

وی  بوشهر را استانی تولید محور و امن برای سرمایه گذاری عنوان کرد و اظهار کرد: کشور از لحاظ تحریم و مسائل اقتصادی در شرایط دشواری قرار  دارد و در یک شرایط عادی قرار نداریم همراهی، هم افزایی و وحدت در این شرایط برای پشت سر گذاشتن مسائل و مشکلات از جمله ضرورتهایی است که همه قشرها باید به آن توجه داشته باشند.

تامین آب و برق پایدار از ضرورتهای استان است

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر نیز گفت: از خرداد تا اوایل شهریور ماه مهمترین و با اولویت ترین مسائل استان تامین آب و برق پایدار برای شهروندان است و تلاش می‌شود برای به حداقل رساندن مشکلات در این زمینه از توان و ظرفیت استان به نحو مطلوبی استفاده شود.

محمد هادی رستمیان افزود: مهمترین وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی در این فاصله زمانی تا پایان تیرماه  جذب اعتبارات است که باید مدیران به خوبی در این زمینه اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هفته سوم اردیبهشت ماه زمان بررسی و پی گیری روند اجرای مصوبه های سفر هیات دولت به استان بوشهر است می طلبد مدیران دستگاههای اجرایی در این زمینه پی گیری لازم را انجام دهند.

رستمیان اظهار کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب همه دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند پروژه ای با فناوری نوین تعریف و اجرایی کنند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *