امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فرمانده نیروی دریایی سپاه : پیغام می‌دهند دست از انتقام حاج قاسم بکشید تحریم را برمی‌داریم / تقاص حتمی است؛ جا و مکان را ما تعیین می‌کنیم

مراسم ضیافت افطاری وابستگان نیروی دریای سپاه در استان فارس با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و سردار قادری معاون امور وابستگان سپاه در مسجد خاتم الانبیاء (صلی الله علیه وآله) شیراز برگزار شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با ابراز خوشحالی از توفیق حضور در جمع با معنویت وابستگان و رزمندگان پیشکسوت دریادل گفت: از اینکه در این مراسم باصفا و صمیمی همرزمان و یادگاران حماسه و ایثار، در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (علیه السلام) زیارت می کنم بسیار خداوند سبحان را شاکرم و برای همه شما عزیزان از خداوند سبحان، صحت، سلامت، عاقبت بخیری و توفیق روز افزون در تمام مراحل زندگی مسألت می نمایم. درود خدا بر شما که باعث عزت و افتخار آفرینی سپاه اسلام هستید.

سردار تنگسیری بیان داشت: امر جهاد در اسلام هیچ وقت کهنه نمی شود یک رزمنده جهادی و انقلابی همیشه در حال جهاد است دیروز در جهاد نظامی و امروز در عرصه جهاد کبیر و جهاد تبیین تکلیف داریم بصورت خستگی ناپذیری مثل دیروز تلاش و مجاهدت نماییم .

وی افزود : وقتی عزت آفرینی و سربلندی نیروی دریایی سپاه را در مقابله با استکبار جهانی می شنویم و از صمیم قلب خوشحال می شویم باید از زحمات و مجاهدت های مخلصانه شما در زمان شاغلیت تقدیر و تشکر نماییم ، چرا که تمام این عزت آفرینی ها و عزت مندی های بدست آمده مرهون همان زحمات و تلاش های مخلصانه و طیب شما وابستگان است که الآن داریم ثمره آن رشادت ها و دلاورمردیها را امروز در میدان عمل مشاهده می کنیم و موجب رضایت مندی حضرت آقا را فراهم می شود .

دریادار تنگسیری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تأکید بازگو نمودن سیره شهدا برای نسل جوان کشور ابراز داشت: امروز همه ما موظفیم برای دفاع از انقلاب اسلامی و نظام عزیزمان با بالا بردن سطح آگاهی های لازم برای دفاع از انقلاب اسلامی در عرصه جنگ نرم ظرفیت سازی کنیم و سبک و سیره شهدا را برای جوانان عزیز و مشتاق شنیدن نام شهدا،زندگی شهدا و اهداف شهدا با تبیین واقعیت های انقلاب و بیانات حضرت آقا با زبان خوش و حوصله انقلابی ، شبهات و ابهامات تولید شده در جبهه فرهنگ لیبرال امریکایی و گمراه کننده غرب ، خنثی سازیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه : پیغام می‌دهند دست از انتقام حاج قاسم بکشید تحریم را برمی‌داریم /  تقاص حتمی است؛ جا و مکان را ما تعیین می‌کنیم

بیشتر بخوانید:

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دیروز خاکریز روبروی ما، دشمن ظاهری بود موقعیت او را می دانستیم و به او هجوم می بردیم ولی امروز دشمن نامریی است خاکریزهای بی شماری دارد و باید مثل حاج قاسم خسته نشد و با تدبیر او را زمین گیر کرد و تلاش های او را خنثی نمود، این کار شدنی است و با تبعیت محض از امام جامعه اسلامی و رعایت اصل «به اندازه و به هنگام عمل کردن» ان شاءالله در این عرصه هم پیروز می شویم چون قرآن فرموده:«جاء الحق و ذهق الباطل» اینها خیال می کردند حاج قاسم را توانسته اند از بین ببرند ولی شما مشاهده می کنید چقدر حاج قاسم در سراسر دنیا تکثیر شد، الآن هم مرتب پسغام و پیغام می دهند اگر از دست انتقام حاج قاسم بکشید فلان امتیاز را می دهیم و فلان تحریم را بر می داریم! زهی خیال باطل، حضرت آقا فرمودند: همه آمران و عاملان ترور شهید سلیمانی باید قصاص شوند و ان شاءالله در این دنیا حتمأ به سزای عمل کثیف شان خواهند رسید،البته فرمانده شجاع و ولایی کل سپاه فرمودند: تقاص حاج قاسم حتمی است اما جا و مکان آن را ما تعیین می کنیم.

دریادار تنگسیری ابراز داشت: ما تا امروز در دفاع از کیان انقلاب اسلامی، شهدای زیادی را تقدیم کرده ایم، من و شما با بسیاری از شهدا همراه بودیم و تکه تکه شدن آنها را دیده ایم و امروز به برکت همان خون پاک و طیب آنها ایستاده ایم و کسی جرأت نمی کند نگاه تهدید آمیزی به مملکت عزیز ما داشته باشد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: شما وابستگان به سپاه آبرو و عزت بخشیده اید و ما امروز به خود می بالیم و خداوند متعال را شاکریم که توفیق ادامه مسیر پر افتخار شما و همرزمان شهیدمان، پشت سر ولایت مطلقه فقیه و نایب امام زمان(عج) حضرت آیت الله امام خامنه ای (حفظه الله) برای ما رقم زده است.

سردار تنگسیری با ذخایر انقلاب دانستن پیشکسوتان و وابستگان گفت: همیشه سعی کنید با استعانت از خداوند متعال و پیروی از ولایت در این راه مقدس امام و شهدا استوار و پایدار بمانید و لحظه ای غافل نشوید، و روحیه معنوی و انقلابی خود را حفظ کنید و به اطرافیان خود،اعم از خانواده، آشنایان، اعضای بسیج محل، مأمومین مسجد، محل، نور معنویت و فائق آمدن بر مشکلات تکثیر کنید، شما می توانید در این عرصه هم حتما موفق شوید، طبق سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۳۹«وَلاتَهِنوا وَلا تَحزَنوا وَأَنتُمُ الأَعلَونَ إِن کُنتُم مُؤمِنینَ» (و سست نشوید! و غمگین نگردید! و شما برترید، اگر ایمان داشته باشید!).

در ادامه سردار تنگسیری به دغدغه ها و سئوالات مطرح شده از سوی وابستگان و حاضران در جلسه پاسخ و برای پیگیری برخی مطالبات، به مسؤولین مربوطه دستور رفع آنها ابلاغ کرد.

۲۱۲۱

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *