امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان بوشهر اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام یوسف جمالی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مردم مومن و خداجوی استان بوشهر در جمعه این هفته به عنوان جمعه پایانی ماه مبارک رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس راهپیمایی خواهند کرد.

وی بیان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر بوشهر حدفاصل مسجد توحید تا مصلی نماز جمعه شهر بوشهر برگزار می‎شود که سخنران پایانی این آیین نیز حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس است.

جمالی ادامه داد: آیین روز جهانی قدس در برازجان از میدان شهید چمران تا مصلی نماز جمعه، خورموج از چهار راه مدرسه علمیه تا مصلی نماز جمعه، دیر از چهار راه  امام حسین(ع) تا مصلی نماز جمعه، دیلم از ناحیه مقاومت سپاه تا مصلی نماز جمعه و در  جم از میدان فاضل تا مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی با شاره به برگزاری راهپیمایی سه شهر استان بوشهر پس از برگزاری نماز جمعه  افزود: راهپیمایی در کنگان از مصلی نماز جمعه تا ابتدای خیابان وحدت، عسلویه از مصلای جمعه تا ابتدای بلوار امام و در اهرم تنگستان نیز از میدان امام رضا تا میدان سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار می‏شود.

جمالی با دعوت از مردم ولایتمدار استان بوشهر برای شرکت در راهپیمایی اظهار کرد: مردم استان بوشهر در روز جهانی قدس صدای همه مظلومان جهان و بویژه مظلومان خواهند بود تا فریاد حمایت خود را از فلسطین را دوباره طنین انداز کنند.

وی ادامه داد: راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تا زمان به نتیجه رسیدن که همان حق بازگشت آوارگان فلسطینی و دعوت از جهانیان جهت برگزاری رفراندوم در سطح سرزمین‌های اشغالی (با هدف تعیین تکلیف کشور فلسطین توسط ساکنین این مناطق) است تداوم خواهد داشت.

جمالی یادآور شد: جنایت‌های ظالمانه و سفاکانه رژیم کودک کش به ویژه علیه زنان، کودکنان و اسرای فلسطینی در فضای مجازی با پویش‌های #روزجهانیقدس #یومالقدسالعالمی و #qudsday انجام می‌شود.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *