امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

آخرین شرایط انتخاب سرمربی استقلال / خبرهای خوب برای هواداران

به گزارش خبرگزاری مهر مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه، در خصوص آخرین تحولات و روند انتخاب سرمربی جدید گفت: ابتدا جا دارد یک بار دیگر از کلیه اعضای تیم که فصل گذشته با تلاش و همت خودشان استقلال را به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر و هواداران پرشور این باشگاه را به افتخاری ارزشمند رساندند، قدردانی کنم.

آجورلو اضافه کرد: در طول فصل همواره نشان دادم که علاقه‌ای به مصاحبه و اظهار نظرهای متعدد در خصوص موضوعات مختلف نداشته و ندارم و سکوت روزهای گذشته من هم تنها در این راستا بود که بدون حاشیه بهترین تصمیم‌ها گرفته شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص روند انتخاب سرمربی جدید، گفت: هدف ما این است یک گزینه مناسب و با کیفیت را به کار بگیریم که از توانایی بالایی برخوردار باشد که طبیعتا کار سخت و پیچیده‌ای است. پس از پایان فصل و حضور آقای مجیدی در یک تیم اماراتی، مذاکراتی با مربیان داخلی و خارجی صورت گرفت. روند این مذاکرات در آرامش و به دور از هیاهو در فضایی منطقی با تکیه و تاکید بر حفظ ثبات و آرامش استقلال صورت گرفت اما در نهایت هنوز این مذاکرات منجر به توافق نشده است. باشگاه استقلال کاملا مقید است در مذاکره برای انتخاب سرمربی اصول حرفه‌ای رعایت گردد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود، باشگاه استقلال مذاکره با سایر گزینه‌های مورد نظر خود را دنبال خواهد کرد و تلاش می‌کنیم در این مسیر علاوه بر توجه به منافع باشگاه فلسفه‌، مسیر حرفه‌ای و رویکرد مورد نظر سرمربی جدید را بر اساس اهداف و چشم انداز باشگاه به گونه‌ای انتخاب کنیم که استقلال، قهرمان مقتدر فصل گذشته با بازیکنان شایسته و توانمندی که در اختیار دارد همچنان در شأن و در حد انتظار هواداران پرشور خودش ظاهر شود. بر همین اساس به امید خداوند در هفته آینده گزینه مورد نظر انتخاب خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان اظهار کرد: در حوزه نقل و انتقالات نیز با هوشیاری و به صورت هدفمند بدون هیاهو فعالیت خودمان را مثل فصل گذشته دنبال خواهیم کرد. به هواداران اطمینان می‌دهم که در انتخاب سرمربی و بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده همچون فصل گذشته هوشیار و سخت‌کوش عمل خواهیم کرد و جایی برای نگرانی در این خصوص وجود ندارد. هواداران عزیز به زودی و پس از انتخاب سرمربی اخبار خوبی در این‌باره خواهند شنید.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *