امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نبود دستگاه ژنراتور برق یکی از مشکلات مرکز انتقال خون دشتستان است

به گزارش ایرنا ، علیرضا باستین روز چهارشنبه در بازدید از مرکز انتقال خون دشتستان افزود: اهدای خون یکی ازکارهای خیرخواهانه است که علاوه بر رضایت خداوند صدقه جاریه و باقی صالحات محسوب می شود وب رای سلامت بدن نیز مفیداست.

وی بیان داشت : از ابتدای سال تاکنون ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر مراجعه کننده جهت اهدای خون در استان بوشهر داشتیم که از این شمار حدود هشت هزار و ۷۰۰ نفر موفق به اهدای خون شدند و نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۰ درصد افزایش یافته است.

مدیر کل انتقال خون استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر  ۵۰۰ بیمارتالاسمی وجود دارد که هفتگی به خون نیاز دارند و در کنار آن بیماران تالاسمی ، هموفیلی و دیالیزی نیز گیرندگان دائمی خون هستند.

باستین افزود :دشتستان پتانسیل خوبی جهت اهدا خون دراستان دارد.

فرمانداردشتستان نیز در این بازدید گفت: شهرستان دشتستان رتبه اول استان بوشهر دراهدای خون مستر است که این نیز برگرفته از درایت عمیق و روحیه جهادی توام با ایثارگری مردم این شهرستان است که دراین عرصه هم با اهداخون پاکشان مثل تمام عرصه های دیگرخوش درخشیده اند.

احمد بنافی خاطر نشان کرد : مجموعه فرمانداری نیز باتمام ظرفیت ها و امکاناتی که دارد کمک خواهد کرد تا مجموع و تجهیزات لازم برای مرکز انتقال خون شهرستان را ارتقا دهد تا مرکزی در خور شان مردم شریف دشتستان داشته باشیم.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *