امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تکذیب پیشنهاد پرسپولیس به انصاریفرد/ کریم در آاک می‌ماند

به گزارش خبرنگار مهر، در روزهای گذشته بعضی از رسانه‌های یونانی خبر داده بودند که کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم آاک در برنامه‌های فصل آینده سرمربی این تیم جایی ندارد و این مهاجم سابق تیم ملی ایران، آاک را ترک می‌کند.

این موضوع باعث شد تا بعضی از رسانه‌های ایران هم از احتمال پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به این مهاجم و بازگشت انصاریفرد به لیگ ایران خبر بدهند؛ آن‌هم در شرایطی که پرسپولیس به دنبال تغییر خط حمله خود است و قصد دارد مهاجمان جدیدی را برای تقویت خود در فصل آینده به خدمت بگیرد.

مطرح شدن این خبر در ایران، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ورزشی یونان داشت و بازگشت به پرسپولیس به سر فصل خبرهای مربوط به باشگاه آاک در یونان تبدیل شد.

پرسپولیس پیشنهادی به انصاریفرد نداده است/ کریم در آاک می‌ماند

با این حال وب سایت novasports یونان مدعی شد پیشنهادی از ایران برای انصاریفرد وجود ندارد.

این رسانه نوشت: «گزارشی مبنی بر اینکه کریم انصاری فرد در کانون توجه پرسپولیس قرار دارد، بی اساس است. کریم انصاری فرد تا تابستان ۲۰۲۳ با آاک قرارداد دارد و این فوتبالیست ایرانی آماده است تا توافق با این تیم را تمام کند. در واقع طبق اطلاعات هیچ علاقه‌ای از ایران و پرسپولیس به این مهاجم وجود ندارد.»

در ادامه این گزارش آمده است: «اگرچه سایت Bignewsnetwork اعلام کرده که این بازیکن ۳۰ ساله از باشگاه کشورش پیشنهاد دارد، انصاری فرد حتی قصد ترک آاک را ندارد چه برسد به بازگشت به ایران. این فوتبالیست باتجربه معتقد است که در تیمی که ماتیاس آلمیدا می‌خواهد آن را بسازد جایگاهی دارد. سرمربی جدید آاک با دو مهاجم بازی خواهد کرد، بنابراین انصاری فرد معتقد است که می‌تواند حتی به عنوان تعویض از روی نیمکت هم به این تیم کمک کند و راه حل مطمئنی برای تیم آاک باشد.»

پرسپولیس پیشنهادی به انصاریفرد نداده است/ کریم در آاک می‌ماند

تکذیب پیشنهاد پرسپولیس به انصاریفرد در سایت novasports‌

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *