امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معاون استاندار بوشهر: جراحی اقتصادی دولت گامی برای برچیده شدن رانت است

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد تقی ایرانی روز یکشنبه در نشست با مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر افزود: اقتصاد ایران تا کنون اقتصاد سالمی نبوده و همه قشرهای جامعه ناراضی و گله مند بودند و تنها عده محدودی که زندگی خود را از راه رانت اداره می کردند راضی بودند، همان عده محدود نیز امروز از این اقدام دولت ناراضی هستند.

وی ادامه داد: در همین راستا دشمن با سوء استفاده از شرایط و انتشار خبرهای سیاه رسانه ای تلاش می کند با ایجاد اغتشاش شرایط کشور را برهم بزند.

ایرانی با تاکید براینکه عده ای این جراحی اقتصادی را برنمی تابند، اظهار کرد: اگر این جراحی اقتصادی انجام نمی‌شد دچار مشکل می شدیم، در همین راستا بود که بزرگان، اقتصاددان‌ها و روسای قوای سه گانه به این نتیجه رسیدند که این شرایط بحرانی اقتصادی باید مدیریت شود.

وی با بیان اینکه پشت این صحنه گردانی‌های جهانی، ابرقدرت‌های شیطانی هستند، گفت: امروز ایران نیز مانند سایر کشورها به فکر تامین مواد غذایی مورد نیاز است و باید مراقب بود که کالاهای اساسی قاچاق نشود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر افزود: امروز با اقدام جهادی دولت یارانه پرداخت شد و افزایش قیمت برخی از جنس‌ها به دلیل بی تقوایی و بی انصافی عده ای است که خون مردم را در شیشه می کنند که با نظارت دقیق باید جلوی این افراد گرفته شود.

وی تاکید کرد: اگر مردم احساس کنند کالاهای اساسی مورد نیاز زندگی آنها تامین شده است آرامش پایدار به زندگی مردم باز می گردد.

 ایرانی افزود: تلاش می‌شود با تامین کالاهای اساسی به اندازه نیاز به سفره مردم آسیبی وارد نشود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سرود حماسی سلام فرمانده گفت: امروز این سرود حماسی که به عنوان یک کار فرهنگی شناخته می شود عده زیادی از دشمنان و رسانه های آنان را برانگیخته است.

ایرانی با بیان اینکه سرود سلام فرمانده امروز به یک نماد مقاومت و انقلابی گری ملت ایران تبدیل شده است، افزود: ملت ایران دلشان همراه با نظام و وفادار به انقلاب است، اما وقتی به آنها اطلاعات غلط داده می شود و شایعه سازی صورت می گیرد و از طرفی صحنه را خالی می بینند تماشاگر می شوند و این وظیفه شما روابط عمومی ها است که در کنار رسانه در مقابل این دسیسه دشمن قرار بگیرید.

وی تاکید کرد: اگر با علاقه پای کار باشید نباید اجازه دهید رخنه ای ایجاد شود و حضور و اطلاع رسانی دقیق هر یک از شما مانند تیری است که به قلب رسانه‌های خارجی که برعلیه صف‌های منسجم این ملت قرار گرفته اند وارد می شود.

به گفته ایرانی امروز دشمن با بوق‌های تبلیغاتی خود روی افکار مردم خیمه زده و وحدت، انسجام وآرامش جامعه را هدف قرار داده‌اند در این شرایط آرامش جامعه باعث نقش برآب شدن دسیسه های دشمن می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر افزود: رسانه های زرد و سیاه در این مدت هیچ خبر مثبتی از ایران منتشر نکرده اند مگر می شود  حتی یک نفر دلش با نظام همراه نباشد.

وی با بیان اینکه رسانه های غربی بعنوان مزدور در تلاش برای القای دروغ به جامعه هستند، گفت: ما که حق هستیم سکوت کرده و فریاد آنهایی که باطل هستند روز به روز زیادتر می شود.

ایرانی تاکید کرد: ملت ایران حق است و در دفاع از این حق نباید کوتاه بیاید و این آرامشی که به برکت خون شهدا و ایثار ملت ایران به دست آمده نباید به راحتی از بین برود.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *