امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

ابومسلم لشکر کشید/ شول جانانه جنگید/ پارس بندرریگ آسان برد + گزارش تصویری

یاران سبز-مرتضی خضری: در ادامه مسابقات فوتسال یاران سبز یادواره زنده‌یاد محمود لیراوی، غلامرضا سیفی، نادر پهلوان‌زاده، حمید حیدری، هادی خرم‌آبادی و یعقوب خلفی سه بازی در سالن نفت گناوه انجام شد.

▪در ابتدای شب ضامن آهو و ابومسلم رودرروی هم قرار گرفتند. ابومسلم را همه از پیش باخته می‌دانستند اما جوانان احمد خرمی با ضربه فنی ضامن آهو یکی از مدعیان جام، خواب همه را پریشان کردند. ابومسلم این دیدار را با درخشش سه بازیکن جوان خود ۴ بر ۲ برد. حسین ربیعی در خط دفاعی شاهکار کرد و در خط حمله هم علی‌رضا زنگنه و مهدی عرب زاده هر کدام دو گل زدند تا ضامن خطر را احساس کند. گل‌های ضامن را مصطفی خلیلیان و صادق عرب‌زاده‌ به ثمر رساندند.
قضاوت این بازی به عهده محمدرضا محمودی و علی حاجیانی بود. محمودی اولین قضاوت خود را در این مسابقات انجام داد.

▪ آیندگان شول از کمبود بازیکن زجر می‌کشد اما حتی کمبود نفرات هم نگذاشت شول مغلوب سورنا شود. شول با شکست یک بر صفر سورنا دور دوم را در دستان خود می‌بیند. در این بازی هم عباس ملک‌محمدی(کرامت) مانند دو بازی گذشته از جان مایه گذاشت تا شول بالاخره طعم صعود را بچشد. تک گل این بازی را فرهاد بدلی به ثمر رساند.
قضاوت این بازی را محمدرضا محمودی و ایلیا امیری به عهده داشتند.

▪در بازی سوم جوانی جوانان شهر خودرو به کار نیامد و پارس بندر ریگ ۶ بر۱ به پیروزی رسید.
پارس با ضربه پرقدرت علی هدایت پیش افتاد و عباس قرائتی در غفلت مدافعین دومین گل را هم زد. در این بازی محمدجوادشاهین زاده و محسن مرادپور هر کدام دو گل زدند و خوبی‌های بازی هم بودند.
تنها گل جوانان شهرخودرو را علی زارع به ثمر رساند.
علی حاجیانی و ایلیا امیری دو داور جوان این بازی را قضاوت کردند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *