امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

اجرای کنسرت موسیقی در گناوه برای کمک به زلزله زدگان دشتی

گناوه آنلاین؛

هنرمندان موسیقی شهرستان گناوه با اجرای یک کنسرت موسیقی به یاری زلزله زدگان دشتی رفته و تمام عواید این کنسرت را به آنها اختصاص دادند.

به گزارش گناوه آنلاین و به نقل از  مهر، بعد از وقوع زلزله در شهرستان دشتی گروه های مختلفی از مردم استان بوشهر به یاری زلزله زدگان دشتی به اشکال متفاوت رفتند و در این میان هنرمندان موسیقی شهرستان گناوه نیز کنسرتی را برای کمک به زلزله زدگان در مجتمع فرهنگی هنری بندر گناوه اجرا کردند.
مسئول انجمن موسیقی گناوه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این زمین لرزه و ابراز همدردی با آنها اظهار داشت: اجرای این کنسرت گامی ناچیز در راستای ابراز همدردی با هم استانی های ما در شهرستان دشتی است.

حسین رئیسی گفت: خداوند را سپاس می گویم که انجمن موسیقی شهرستان گناوه توانست قدمی هر چند کوچک در زمینه کاستن از مشکلات و آلام مردم زلزله زده شهرستان دشتی بردارد.
وی ادامه داد: این کنسرت به پیشنهاد یکی از اعضای انجمن موسیقی گناوه برگزار شده و بیشتر هنرمندان موسیقی شهرستان گناوه در آن برنامه اجرا کردند و کارهای اجرا شده هم در زمینه موسیقی اصیل و موسیقی پاپ بوده است.
وی خاطرنشان ساخت: از تمام جامعه هنری شهرستان گناوه که با همیاری و مشارکت در این کنسرت سهمی در کاستن درد های زلزله زدگان شهرستان دشتی ایفا کردند، صمیمانه سپاسگزاری میکنم.

رئیسی در پایان گفت: علاوه بر مبالغی که مردم به صورت داوطلبانه برای تهیه بلیط این کنسرت پرداختند، برخی از خیرین شهرستان هم که در این کنسرت حضور نداشتند، مبالغ قابل توجهی را برای کمک به زلزله زدگان در اختیار ما برای کمک به زلزله زدگان قرار دادند.
یکی از هنرمندان موسیقی گناوه هم که در این کنسرت به اجرای برنامه پرداخت، به خبرنگار مهر گفت: هنرمندان همیشه در این عرصه ها به عنوان بخشی از جامعه ایران حضوری پر رنگ و مشارکتی چشمگیر دارند.

علی جعفری گفت: من نیز به عنوان عضو کوچکی از انجمن موسیقی گناوه این افتخار نصیبم شد که نقشی هر چند کوچک در برگزاری این کنسرت ایفا کنم و به اجرای یک کار موسیقی در این کنسرت بپردازم.
جعفری در پایان گفت: از خداوند می خواهم تا وضعیت زندگی این عزیزان را به روال سابق قبل از زلزله بازگرداند و امید است که مسئولان به تعهدات خود در این زمینه با شتاب بیشتری عمل کنند.

یکی از خوانندگان برجسته شهرستان گناوه در این کنسرت هم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تمام افتخار یک هنرمند، مردم جامعه ای است که در آن زندگی می کند و یک هنرمند تنها برای مردم است که ترانه می سراید، آهنگ می سازد و آواز می خواند.
اکبر یوسف زاده گفت: طبیعی است که وقتی مردم یک جامعه از حادثه ای متاثر و غمگین می شوند، هنرمندان آن جامعه نیز این تاثر را با تمام وجود درک کرده و دچار تاثر شده و به دنبال راهی برای کاهش غم و اندوه مردم می روند که اجرای این کنسرت نمود عینی این مطلب است.

یوسف زاده در پایان تاکید کرد: از همه مسئولان استان می خواهم تا هرچه سریع تر سرپناهی ایمن را برای زلزله زدگان با توجه به گرمای طاقت فرسای منطقه احداث و از مردم استان هم می خواهم تا همچنان به همیاری و همدردی با زلزله زدگان پرداخته و به آنها کمک کنند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *