امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

طرح استعدادیابی و بازآموزی ژیمناستیک در گناوه برگزار شد+گزارش تصویری

گناوه آنلاین؛

طرح استعدادیابی و بازآموزی ژیمناستیک با حضـور ۱۳۰ ورزشکار و همه مربیان ژیمناستیک شهرستان گناوه طی دو روز در سالن ورزشی غدیر زیر نظر مدرس فدراسیون، مریم مهر گستر برگزار شد.

به گزارش گناوه آنلاین به مقل از مهر، هدف از این طرح شناسایی استعداد ورزشکاران در رشته ژیمناستیک و همچنین تهیه شناسنامه ورزشی برای ورزشکاران بود که هر سه ماه یکبار پیشرفت آنها ثبت می شود و بعد از گذشت یک سال می توانند در سطح پیشرفته کار کنند.

هدف دیگر شناسایی کمبودهای این رشته ی پایه و آموزشی اصول و صحیح برای داشتن ورزشکارانی موفق بود.
رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه به خبرنگار مهر گفت: ما همیشه از انجام و برگزاری کلاس هایی که در رشته‌های مادر مانند ژیمناستیک و دو و میدانی استقبال می کنیم.

رحمان عمادی یادآور شد: استقبال از کلاس استعداد یابی ژیمناستیک بسیار بالا بود و این استقبال نوید روزهای خوب را برای ژیمناستیک گناوه را می دهد و حضور مدرس باتجربه و خوبی چون خانم مهر گستر قطعا” باعث پیشرفت ورزشکاران و مربیان شهرستان گناوه می شود و امیدوار هستیم که این روند ادامه داشته باشد.

مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان گناوه گفت:بـرگزاری طرح استعدادیابی در رشته ژیمیناستیک برای اولین بار در سطح استان به صورت ۲ روز در شهرستان گناوه برگزار شد که مورد استقبال تعداد زیادی از خانواده ها و ورزشکاران شد.

خدیجه دشتی افزود: هدف از این طرح فرهنگ سازی برای ورزش های پایه می باشد همچنین شناسایی نیازمندی ها و استعدادهای برتر و پرورش در سطح قهرمانی این طرح حدود یک سال با همکاری هیئت شهرستان برنامه ریزی شده و در تاریخ مذکور عملی شد و مقرر شد که مربیان طبق برنامه ریزی مدرس خانم مهر گستر تمرینات خود را روی ورزشکاران اجرا کنند.

وی افزود: هر ماه مدرس پیشرفت ورزشکاران را بررسی و هر سه ماه یکبار آزمون ثبت شده را تجزیه و تحلیل کند و علت های پیشرفت و افت اجرای ورزشکاران به هیئت و خانواده ها اعلام شود در پایان از همه کسانی که کمک کردند این طرح به بهترین نحو اجرا گردد تشکر می‌کنم.
منبع: مهر

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *