امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

آقای جمشیدی لطفا” آمار بده!

عبدالعزیز افتخاری اهل قلم است و دنبال گرد زدایی ، این نو نوشته را هم بخوانید.

جمشیدی مدیر کل ورزش و جوانان استان در شهرستان جم حرفهایی زده که ذکر یک نکته از آنها ضروری می نماید. او گفته است: کمک هایی که من به فوتبال و باشگاههای استان کرده ام بیشتر از تمام دوران ورزش بوشهر است!

این حرف آیا جای تامل و تعق ندارد؟ سند و مدرک نمی خواهد؟پایگاه خبری خلیج فارس بارها از او خواسته ریز کمک هایی که به ورزش کرده و فهرست هزینه کرد از محل ۵میلیارد نفت را منتشر کند و نماینده دشتستان هم سهم آن شهرستان از ورزش استان را ناچیز خوانده و خواستار آمار و ارقام شده بود اما هیچ یک به جواب دلخواه نرسیدند.

جناب مدیرکل!در بوشهر نیروی دریایی، نیروی هوایی، کمیته امداد و سپاه پاسداران استخر دارند اما شهر استخرندارد چون تنها استخر موجود که کوثر بود را شما کوبیدید و از روزی که دستور کوبیدن آن را دادید تا به امروز سه سال می گذرد بی آن که نتیجه ای برای ورزش به همراه داشته باشد.

آقای جمشیدی!تاکنون چند طرح را در بوشهر کلید زده و به بهره برداری رسانیده ای؟شاهین را چه کسی به عقد بانک صادرات درآورد و القصه پایان داستان آن چه شد؟ از تزریق یک مسکن به پیکر نیمه جان پرسپولیس برازجان دریغ ورزیدی.استخر گناوه تعطیل شد تا اوقات فراغت ها با ابهام بیشتری روبرو شوند.

آقای جمشیدی؛ آمار بده و بیلان بیرون بیاور تا معلوم شود از سی و پنج هیئت موجود ، از چندین تیم حاضر در لیگ های کشوری ، استانی و رده های مختلف سنی و بانوان چه مقدار گرفته اند تا کسی به عدالت شما شک نبرد. ورزشگاه بندر عامری و سنا با هم شروع شده چرا ورزشگاه سنا به اتمام رسیده اما ورزشگاه عامری مانده.

آیا دو ومیدانی قبل از شما اینگونه بود؟ وزنه برداری چنین روزی داشت؟ قایقرانی همین توان را داشت؟ قبل از شما آیا پول را از راه نادری و کارگر به محمد مومنی و حمید درخشان می رساندند؟ آقای جمشیدی قبل از شما شاهین از لیگ برتر به لیگ دو سقوط کرده بود؟ برازجان فوتبال نداشت؟ حال و روز ورزش رنگ پریده و بیمار گونه بود؟ آقای جمشیدی آمار بده تا ما هم قانع شویم.

جناب مدیرکل! پنج میلیارد پول نفت که ده میلیارد بود و شما آنقدر تعلل کردید تا به پنج میلیارد رسید.این بود چکمه آهنین؟ آیا قبل از شما هر ساله از پیشکسوتان و مدال آوران تجلیل نمی شد؟

جناب جمشیدی اگر ما حرف شما را بپذیریم و قبول کنیم به چه استنادی و چه آماری و ارقامی؟دیلم کجاست؟ از پشتکوه و دالکی خبر داری؟ دیر چطور؟سالن چند منظوره حوادث غیر مترقبه ، سایت ورزش های ساحلی گناوه ، ورزشگاه تنگک بوشهر ، خوابگاه ورزشکاران بوشهر، اداره ای که شما در ان نشسته اید و خیلی از طرح های دیگر قبل از شما شروع شده. ورزشگاه ۵هزار نفری گناوه هر سال چند متر پیشرفت فیزیکی داشته؟

مدیرکل های قبلی مشاور نداشتند اما شما که الحمدالله مشاور دارید مشاورتان نگفت در این شهر هم پیشکسوتانی هستند یادی از آنها بکنید؟مشاورتان نفرمود در مراسمات و تجلیل از قهرمانان، خبرنگاران را هم دعوت کن. حاشا جناب جمشیدی که مشاور شما خودش را هم اهل رسانه می داند!

آقای مدیرکل ۵میلیارد چی شد؟ لطفا آمار بده  آن پاداش هایی که جناب جهانبخش استاندار قبلی هر روز از ۱۰۰و ۲۰۰و۳۰۰میلیون تومان برای شاهین و ایرانجوان تعیین می کرد از چه منبعی بود؟شمایی که مکرر در ارتباط های تلفنی با صدا و سیما و حضورتان در برنامه های مختلف استاندار استاندر می کردید چه شد؟ چرا حالا صدای آنها شنیده نمی شود؟

سال گذشته تنها تیمی که صعود کرد پرسپولیس گناوه بود. آقای مدیرکل ؛خودت بیلان بده چقدر به آنها پاداش دادید؟هیچ!

جناب جمشیدی ! حتی حضرتعالی با وجود دعوت حضوری، در جشن آنها شرکت نکردید و از اداره تان هم هیچکس نبود.همای دیلم در زمان وردیانی سقوط کرد؟ پرسپولیس برازجان در زمان شیخیان نابود شد؟دو ومیدانی را عزیز صمیمی از نفس انداخت؟قایقرانان زمان کیکاووس سعیدی به گل نشستند؟نادری در زمان دفتری منش منحل شد؟

آقای عزیز!تنها با بیلان و آمار و ارقام  و اعلام ریز کمک ها می توان این ادعا را ثابت کرد و به سخنرانی نیست!!

شمایی که تا ساعت ۱۱شب کار می کنید زحمت بکشید بیلان ۵میلیارد را اعلام کن و میزان کمک ها را مشخص کن تا همه بپذیرند که در زمان شما بیشترین کمک به ورزش و فوتبال شده.اعلام کن چرا این چکمه ای آهنین شما نتوانسته ۵میلیارد سال دوم را نقد کند؟

تلاش بیشترو کار افزونتر برای رفع چربی خون و دیابت هم مفید است. لطفا مانند وردیانی آمار بده تا این ادعای شما ثابت شود. میزان اعتماد مردم به شما بالا می رود و از بدبینی بعضی ها و میزان قند خون و استرس شما هم کاسته می شود. معمولا همه جا به شمالش بیشتر می رسند و شما اینجا گویا مخالف شمال استان هستید.

انشااله خداوند به شما توفیق بدهد بیشترین کمک را به ورزش بنمایید.

پست های مرتبط

۰ نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *