امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

سپاهان در یک قدمی قهرمانی

مسابقات فوتبال نوجوانان گناوه یکی از حساسترین دیدارها ی خود را هم با پیروزی سپاهان پشت سر گذاشت. دیدار دو تیم سپاهان و امید که با قضاوت امراله تعاون کردار انجام گرفت در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ به سود سپاهان به اتمام رسید.

دوندگی خوب دو تیم نشان از دیداری داشت که باید حوادث آن را تا دقیقه نود دنبال کرد. در نیمه نخست ابتدا سپاهان توسط حجت حسنی و از روی خروج اشتباه دروازه بان امید صاحب گل شد و در ادامه اینبار نوبت به اشتباه دروازه بان سپان بود تا امید به گل برسد ، ضربه آزاد مستقیم حسین احمدی با دخالت  اسحاق حیدری در دهانه دروازه گل مساوی را برای امید به همراه داشت . این گل را سپاهانی ها در همان نیمه اول از روی شوت رضا جوریز جواب دادند.

در نیمه دوم باز هم این جوریز بود که دروازه امید را باز کرد بعد از این گل بازیکنان امید با سراسیمگی و بدون توجه به نکات مربیان خود حملاتی را تدارک دیدند که در اکثر مواقع نیمه تمام ماند ضما اینکه علی جوهری در خط دفاعی سپاهان هم روز بسیار خوبی داشت . سپاهان برای رسیدن به حاشیه امن از روی حرکت حجت حسنی و با شوت علی لیسی به گل چهارم هم دست یافت بعد از این گل حرکت حمید فرهادی کاپیتان پر جنب و جوش امید گل دوم امیدی ها را هم به همراه داشت با این گل امید به اردوی امید باز گشت که ره آورد آن یک ضربه پنالتی بود ولی این ضربه را حسین احمدی نتوانست به گل تبدیل کند و این پایان کار دو تیم در این دیدار بود.

در حاشیه:

مصطفی ربیعی مربی امید تنها به این دلیل که گفت :آفساید است از زمین اخراج شد و در این بین من مات و مبهوتم در معنی ناتمام مدیریت در داوری ، نیمکت امید یکی از آرام ترین نیمکتها را در این مسابقات دارد.

حسین احمدی بازیکن دونده و تاثیرگذار امید در دقایق پایانی نیمه نخست نتوانست به بازی ادامه دهد ولی در نیمه دوم هم با وجود اخطارهایی که گروه اورژانس به مربیان تیم دادند وارد بازی شد .این بازیکن در دقایق پایانی نتوانست به بازی ادامه دهد که باعث نگرانی همه در استادیوم شد و گروه ارژانس (فریبرزی و رضایی) در استادیوم روی این بازیکن سرم سوار کردند ، چرا باید سلامت بازیکن را فدای نتیجه کنیم البته در دیدار موج و ایرانجوان هم رضا جامعه ای با وجود مصدومیت از ناحیه ران تا پایان در زمین ماند که بی شک ممکن است عوارض جانبی و بعدی برای این بازیکن داشته باشد.

امید-سپاهان اورژانس نبرد-هوایی فرهادی---غلامی سپاهان-امید1 طاهر-رحیمی تعاون-کردار جنگ-با-چشمان-بسته حسین-احمدی رضا-جوریز اسکندر-طاهری خنده-مربیان

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. حاج فالح

    زحمت کشیدید عکس از مربیان زحمت کش قبلی باس گرفتی قدرشونه ندونستی شیر بیر الان کجا وتیم باس اون زمان کجا که مانند بلدوزر همه تیمها را میبرد ولی بی برنامگی در تیم بایید بگم که تیمه نوجوانانت هم اگر بدادش نرسی سقوط میکنه و دشمنانت به تیمت میخندن ارزوی موفقیت برای تیم باس ۵سال بیش که چه بود والان چیه

    پاسخ
  2. هوادار

    نه انگار واقعا نم کشیده خضری در پاراگراف اول سپان نوشتی به جای سپاهان.
    ماژیک در دست هادی شنبدی !!! نشانه گوشزد کردن تاکتیک های لازم است یا ژست؟

    پاسخ
  3. ایستگاه فوتبال گناوه

    مصاحبه اختصاصی و ویژه ایستگاه فوتبال گناوه با جناب آقای عارف خدری سرمربی تیم نونهالان پرسپولیس گناوه.
    برای خواندن مصاحبه به ایستگاه فوتبال سر بزنید.

    پاسخ
  4. هوادار

    ………….! فقط تخریب میکنه و اگر تیم پاس الان خراب شده به خاطر بی برنامگی شخص خودت بوده که ۵ سال سکان همه تیم های پایه را در دست داشتی و مثل ……….. چنان خراب کردی که بعد از خودت هر کی بیاد فقط باید تا ۵ سال خرابکاری تو را جمع کنند.
    کجای قهرمانی های قبلی با برنامه بود؟؟ تو به جز دواندن الکی تیم چه برنامه ای داشتی؟
    مگه نه تا سنه عوض شد و بازیکنان خوبت رفتند یک رده بالاتر شخص جنابالی همه تیم ها را از لیگ استان انداختی؟
    مرد بودی مثل عارف خدری بازیکن سازی می کردی و با بازیکنان ضعیف هم کار می کردی. جنابعالی هر چه نتیجه گرفتی به لطف یامین بوده و مهدی ناصری پوران و مسعود سالمی بوده
    خدا را هزار بار شکر که از پاس رفتی تازه داریم نفس می کشیم تو بچسب به سپاه آنت ما را بی خیال شو جان ا……!

    پاسخ
  5. هوادار

    ضمنا تیم الان پاس خیلی بهتر از ۵ سال پیش هست همینکه تو نیستی تا باز مثل بلدوزر کار کنی خیلی جلو هستیم.
    تنها دشمنی که به پاس میخنده خودت هستی .
    تیم نوجوانان با تو سقوط کرد و بدون تو مانده و می ماند.
    گفتی شیر پیر ، اینو بدون که شیر همیشه شیره چه پیر چه جوان چه تو قفس چه آزاد.
    برنامه تو در تیم سپاه آن را پارسال دیدیم که به بازیکنت گفته بودی اگر گل زدی بیا تو بغل من واقعا برات متاسفم . . .

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *