امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

آغاز فوتسال یاران سبز

مسابقات فوتسال یاران سبز که بنا به دلایلی چند روز به تعویق افتاده بود و حواشی زیادی را به وجود آورده بود در سالن پیام نور استارت خورد. در شب نخست این مسابقات با کنار کشیدن سه تیم دیدارهای این شب برگزار نشد ولی در شب دوم مسابقات با قضاوت مهرداد غلامی ، احمد زیارتی و غلامحسین یوسفی انجام گرفت. در دیدار نخست تاج و فولاد دو تیم استخواندار مسابقات به دیدار هم رفتند که تاجی ها با گل زود هنگام رضا واعظ از حریف خود پیش افتادند و در ادامه همین بازیکن گل دوم را هم وارد دروازه حریف کرد.فولادیها با دریافت دو گل برای جبران حریف را تحت فشار قرار دادند و گر چه راه دروازه حریف را هم پیدا کردند ولی دوندگی خوب بازیکنان تاج مانع از پیروزی فولادی شد تا در نهایت این دیدار با نتیجه ۶ بر ۲ به پایان رسید.

دیگر گلهای تاج را سلمان منصوری ، مهدی کشاورز ، میلاد سالاری و هادی حسنی به ثمر رساندند و گلهای فولاد را هم عادل حسینی و آرمان شیری به ثمر رساندند.

در حاشیه:

محمد حسن غلامی گر چه از مسابقات باشگاه ها زود جدا شد ولی در محلات همچنان پا به توپ است و در این بازی هم کارنامه خوبی داشت اما اعتراض های این بازیکن از تجربه به دور بود.

در دومین دیدار گیتی پسند و کاخ به دیدار هم رفتند که گیتی پسند با نتیجه ۶ بر صفر کاخ را خاک کرد . برای گیتی پسند ابوالفضل بهمیاری(۲گل) ، جواد بازداری(۳گل) و روح اله اسفندیاری به ثمر رساندند.

در حاشیه:

اکبر خدری با یک دست دو هندوانه برداشت و حاصل آن شکستن هر دو بود. خدری گر چه بازیکن خلاق و تاثیرگزاری است ولی وقتی قرار است در فوتسال با آن فشردگی هم مربی بود و هم بازیکن حاصل هم این می شود.

در دیدار آخر دومین شب جهان تیزرو به سختی توانست میثاق را از پیش رو بردارد. این تیم ابتدا با گلهای نصراله درویشی و حسین غلامی از حریف پیش افتاد ولی مصدومیت میلاد فتوت دروازه بان خوب این تیم و جایگزین شدن امین بیژنی در دروازه نقطه اتکا این تیم را به پاشنه آشیل تبدیل کرد به شکلی که دو گل برادران حسینی بازی را در پایان نیمه نخست مساوی کرد . در نیمه دوم جهان تیزرو در دقایق پایانی با گل هادی حیاتی بار دیگر پیش افتاد و با دفاع فشرده این گل را محافظت کرد تا به جمع تیمهای دوره ای بپیوندد.

در حاشیه:

حضور تماشاگران به عنوان نقطه قوت فوتسال باعث دلگرمی بازیکنان بود.میثاقتاج جهان-تیزرو فولاد کاج گیتی-پسند محمد-جواد-عربزاده میثاق-جهان-تیزرو میثاق-جهان-تیزرو1

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. ناشناس

    باسلام.تیم جهان تیزرواگه دروازبان خودش رواز دست نداده بود نتیجه ای بهتراز این میگرفت وتیم مقابلش باگلهای بیشتری شکست میداد.

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *