امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در فوتسال یاران سبز ، ضامن آهو قدرتنمایی کرد

یاران سبز : مسابقات فوتسال یاران سبز در گروه دوم و سوم با انجام سه دیدار پی گیری شد.

در گروه دوم دیدار بیاد حسین و لوله پویا منجر به پرگل ترین دیدار این مسابقات تا این لحظه شد.لوله پویا در این دیدار ۱۸ بر ۱ پیروز شد . این تیم به لطف موقعیت شناسی رضا خدری به این نتیجه دست یافت .این بازیکن به تنهایی ۱۱ گل به ثمر رساند گلهایی که می تواند آینده بهترین گلزن مسابقات را هم رقم بزند.دیگر گلهای این تیم را احمد غلامی (۳گل) ، حسین شنبدی ، کرم غلامی ، مسلم محسن پور و علی احمد حسینی به ثمر رساندند و تنها گل بیاد حسین را هم هادی شنبدی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در حاشیه:

با اتمام این بازی زمزمه های تبانی هم به گوش رسید ، چند تیم مدعی هستند که مدارکی در دست دارند که حاکی از تبانی در این دیدار است.

در این شب تیمهای گروه سوم هم به دیدار رفتند دو دیدار حساس که یک پیروز داشت.در دیدار نخست نتیجه ۴ بر ۴ برای دو تیم گیتی پسند و نبرد به دست آمد. گیتی پسند که در اولین دیدار خود با بازی بسیار خوب موفق به توقف ضامن آهو شده بود در این دیدار نمایی از شادابی و دوندگی را نداشت و همین موضوع باعث شد تا در مقابل تیم کند و پا به سن گذاشته نبرد متوقف شود.در این دیدار ابتدا نبرد بود که با گلهای هادی پناهی و محمد بهروزی پیش افتاد ولی به مرور که خستگی بر ساقهای بازیکنان نبرد چیره شد این بازیکنان گیتی پسند بود که با گلهای علی زارعی و جهانگیر ابراهیم زاده بازی را به تعدل کشاندند . در نیمه دوم هم گلزنهای نبرد ، هادی پناهی و محمد بهروزی بودند گر چه این دو گل هم توسط ابوالفضل بهمنیاری و ابراهیم زاده جواب گرفت ولی این نتیجه کار گیتی پسند را برای صعود سخت کرد.

در دومین دیدار دو تیم فوتبال بلد و پرقدرت ضامن آهو و یاران به دیدار هم رفتند. دیداری که با گل مصطفی خلیلیان یک بر صفر به سود ضامن به اتمام رسید.

دیدار پایاپای دو تیم در نیمه نخست گلی به همراه نداشت .نظم و تراکم بازیکن در خط دفاعی بزرگترین مانع برای رسیدن دو تیم به گل در این نیمه بود. در نیمه دوم حرکات مصطفی خلیلیان در عمق زمین حریف نظم دفاعی یاران را به هم ریخت و بالاخره این ضامن بود که گل خلیلیان پیش افتاد .این گل تا پایان بدون پاسخ ماند تا سه امتیاز حساس این دیدار به حساب ضامن واریز شود.

مسابقات فوتسال یاران سبز به مرور صعود کنندگان و مدعیان خود را می شناسد.در گروه چهار اکباتان گر چه در دیدار نخست خود به سختی از پس کهکشان بر آمد ولی در مقابل سورنا با هماهنگی بیشتری ظاهر شد و موفق به شکست ۳ بر ۱ این تیم شد. اکباتانی ها برای رسیدن به گل زیاد هم انتظار نکشیدن گل روح اله خرم آبادی خیلی زود اکباتان را پیش انداخت . پس از این گل اکباتان مانند همیشه حفظ گل را در دستور کار قرار دادند و به دنبال روزنه های برتری ، زمان را پشت سر گذاشتند که در این بین دو گل دیگر هم حاصل این حوصله بود . اصغر دهقان و خرم آبادی زننده دیگر گلها بودند و برای سورنا هم مجید احمدی زننده گل بود.

با این نتیجه دیدار پایانی سورنا و کهکشان در این گروه سرنوشت تیم دوم صعود کننده را مشخص خواهد کرد.

در دیگر دیدار گروه چهار که به قضاوت علی خدری و حبیبی انجام گرفت کهکشان با نتیجه ۹ بر ۱ جزیره را مغلوب کرد . گلزنی های کهکشانی ها هم با استارت مرتضی شیری آغاز شد .این بازیکن در مجموع چهار گل به ثمر رساند تا موثرترین بازیکن این دیدار باشد .دیگر گلهای کهکشان را احمد صیادی (۲گل) ، احسان بهروزی ، احسان احسانی و احسان حسین پور به ثمر رساندند.

در حاشیه:

قضاوتها گر چه خوب است ولی برخوردها همچنان بوی جوانی می دهد ، داوران جوان که حالا برای فوتسالی ها چهره های آشنایی می باشند باید آرام آرام تجربه را در خورجین خود انبان کنند.

در آخرین دیدار این شب مدعی اول گروه ۵ یعنی ضامن آهو به دیدار آرتمیسی رفت که دوندگی مهمترین فاکتور در نزد بازیکنانش می باشد اما حضور بازیکنان خلاقی مانند سید یامین موسوی ، قاسم لیراوی و مجید عیدی زاده کمتر فرصت را به آرتمیسی ها برای برتری داد و در نهایت این ضامن آهو بود که با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی رسید.

اولین گل این دیدار گر چه حاصل شوت سید یامین موسوی بود ولی با اشاره مدافع حریف به بار نشست .موسوی دومین گل این دیدار را بدون دخالت بازیکنان حریف به ثمر رساند و حسن احمدپور هم زننده گل سوم بود .در دقایق پایانی آرتمیس برای گریز از شکست تلاش زیادی انجام داد ولی تنها به یک گل دست یافت این گل را مجتبی دهقان به ثمر رساند.

در حاشیه:

عباسی مربی آرتمیس هم به فکر حرکات تیمش بود و هم مجبور بود تا یکی از نیمکت نشینان پر سر و صدای تیمش را آرام کند.

ضامن-آهو عباسی سورنا زارعی گاوداری محمد-خضری محمدعلی-خدری حبیبی-محمودی جوهری جزیره آرتمیس اکباتان

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. khalel

    سلام آقاى خضرى
    لطفا ساعت بازى ماروتغیربدین باورکنید ک شرایطش فراهم نیست
    قراربود بازى ما پنجشنبه باشه ولى انگاربا اعتراض بعضیا تغیرش دادین ماهم چیزى نگفتیم پس شما هم برای جبران بازى مارو بزار اول یا دوم
    درضمن این پیام را ثبت نکن
    مرسى

    پاسخ
  2. سیدجواد موسویان

    سلام .خسته نباشید.خواستم بگم تیم ضآمن اهو با وجود سالم قایدی وحسین فیاضی میتونه تیم والیبال خود را هم رآندازی کنه.

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *