امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

در هفته مساوی ها ، شاهین آب پخش با پیروزی به صدر آمد

یاران سبز : شروع مجدد لیگ دسته اول استان هفته کم گل و پر از مساوی را پشت سر گذاشت . در مجموع دیدار های انجام شده ۶ گل از خط دروازه ها گذشت و چهار بازی هم با مساوی به اتمام رسید. در دیلم دو تیم پرسپولیس و پویا دیلم با رسیدن به مساوی یک بر یک امتیازها را تقسیم کردند. در اهرم ، امید گناوه یک امتیاز حساس از شاهین باغک گرفت . دیدار دو تیم بدون گل به پایان رسید. فجر و سپاهان بوشهر هم بدون گل به کار خود پایان دادند . دیدار خورموجی ها  هم پیروز نداشت ، نتیجه یک بر یک پایان کار پاس و سپاهان بود. در برازجان ، شاهین تنها پیروز این هفته بود . شاهین و پرسپولیس آب پخش به میزبانی برازجان به دیدار هم رفتند که شاهین موفق به شکست دو بر صفر پرسپولیس شد.

در دیلم ، پرسپولیس برای رسیدن به گل فشار چندانی بر دروازه پویا وارد نکرد و از روی یک ضربه آرام که با اشتباه دروازه بان پویا همراه شد به گل رسید. این گل را مجتبی اکبری به ثمر رساند ، گل اکبری باعث شد تا پویا در دقایق پایانی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشته باشد .این روند در دقایق آغازین نیمه دوم هم ادامه داشت .استارتهای علی خدری دفاع پرسپولیس را بارها به هم ریخت تا بالاخره دفاع سرخهای دیلمی با با خطا کلاتی را درون محوطه جریمه متوقف کرد و یک ضربه پنالتی نصیب پویا شد .این ضربه را مسعود کلاتی به گل مساوی تبدیل کرد. پرسپولیس با دریافت گل بار دیگر آهنگ دروازه حریف را کرد گر چه ضد حملات پویا زهردارتر از حملات پرسپولیس بود ؛ در دقایق پایانی بازیکنان پرسپولیس حملات همه جانبه ای را برای رسیدن به گل پیروزی تدارک دیدند که در نتیجه تغییری حاصل نشد.

در حاشیه :

در این دیدار غلام دیلمی هدایت پرسپولیس را به عهده داشت.

بعد از سالها در استادیوم دیلم از شفقی رئیس سه دهه فوتبال این شهر خبری نبود.

شاهین آب پخش یکی از مدعیان این دوره از مسابقات لیگ استان سومین هفته را هم با پیروزی پشت سر گذاشت . این تیم به رهبری اصغر حسین زاده با انجام یک بازی برتر موفق به شکست پرسپولیس همشهری خود شد . در نیمه نخست این دیدار دروازه دو تیم بسته نگه داشته شد ولی در نیمه دوم ابتدا آیت کیانی یکی از گلزنان برتر این دوره دروازه پرسپولیس را باز کرد و در ادامه محمد دهقان هم گل دوم شاهین را به ثمر رساند. این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید.

اصغر حسین زاده سرمربی شاهین که حالا صدرنشین لیگ استان است در پایان بازی گفت: بازی خوبی انجام دادیم و تمامی بازیکنان ما روز خوبی داشتند و البته با وجود برد داور عملکرد خوبی نداشت.

در اهرم ، امید گناوه دست به کار بزرگی زد و یک امتیاز حساس را از اهرم با خود آورد تا هم موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد و هم اهرمی ها را از صدر به زیر بکشد . شاگردان حسین عبدالهی که بازی در نیمه زمین خود را در دستور کار داشتند بیشتر به ضد حملات چشم داشتند و در پایان هم موفق به کسب نتیجه لازم شدند . شاهین هم گر چه بیشتر زمان بازی توپ و میدان را در اختیار داشت ولی نتوانست برنامه های  خود را برای رسیدن به گل عملی کند تا این دیدار بدون گل به اتمام برسد.

نبرد بوشهری ها هم علی رغم بازی برتر فجر گلی به همراه نداشت . فجر و سپاهان در این دیدار هر چه زدن به در بسته بود و نود دقیقه بدون گل سپری شد.

عباس خوش سیما مربی فجر در پایان این بازی گفت: ما تیم برتر میدان بودیم و تنها نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم .

در خورموج شاگردان عبداله رضایی در دقیقه ۳+۹۰ برد را با مساوی عوض کردند تا صدای تماشاگران این تیم هم در بیاید . پاس بازی خوبی را در مقابل سپاهان انجاد داد و در نیمه نخست با گل حسین حیدری که یکی از بهترینهای میدان بود پیروز به رختکن رفت ، در نیمه دوم هم دو تیم موقعیتهای گل داشتند که عملکرد خوب محمد نصاری مانع رسیدن پاس به گلهای بعدی شد و همین بازیکن در دقیقه ۳+۹۰ از روی یک ضربه کرنر گل مساوی را وارد دروازه حریف کرد تا دربی خورموجی ها هم پیروز نداشته باشد.

در حاشیه:

تماشاگران خورموجی پاس که حالا تیم خود را در دست بوالخیریها می بینند نسبت به این انتقال ناراضی بودند.

پرسپولیس-دیلم پویا-دیلم پرسپولیس-.پویا تنگسیری.-اکبری پرسپولیس..پویا عباس-پذیره غلام-دیلمی داوران علی-خدری هجری پویا.پرسپولیس
اکبری

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *