امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

لیگ فوتبال نوجوانان استان آغاز شد ، شاهین و ایرانجوان موضع گرفتند

یاران سبز : مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان استان استارت خورد ولی از همان ابتدا مشکلات رخ نمود ، بنظر می رسد ایرانجوان و شاهین بوشهر دو رقیب سنتی حالا دستشان را در یک کاسه فرو بردن ، آن هم برای رویارویی با محمد دوانی رئیس هیات فوتبال البته در کنار این دو تیم نام استقلال و فجر هم دیده می شود .

در اولین روز مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان استان ، تنها دیداری که قرار بود در بوشهر برگزار شود با حاضر نشدن ایرانجوان انجام نگرفت ؛ ایرانجوانی ها دلیل را مخالفت با هیات فوتبال استان عنوان کرده اند گر چه آبی ها هم قرار نبود شرکت  نکنند و حتی یکی از مدیران این تیم خبر داد که مربی بدون هماهنگی تیم را به زمین برده است. منوچهر ملکوتی مدیر تیمهای پایه ایرانجوان در پاسخ به این سئوال که چرا ایرانجوان حاضر به بازی نشده است ، گفت: اول اینکه حق تیم رده امیدهای ما ضایع شد و پاسخ مناسبی هم نگرفتیم و دوم درخواست داشتیم که مجمع هیات فوتبال استان برگزار شود که باز هم پاسخی نگرفتیم و بعد از این بود که تصمیم گرفتیم در مسابقات با این شرایط شرکت نکنیم

.پرویز عبدی پور قائم مقام باشگاه شاهین بوشهر هم خبر از کناره گیری تیمش از مسابقات استانی را داد . عبدی پور فعالیت هیات فوتبال را غیر قانونی می داند و با بیان این موضوع که هیات فوتبال با شاهین هیچ همکاری نمی کند ، گفت : در مورد شکایاتی که از باشگاه به فدراسیون فوتبال شده بود ما با آقای تاج نشستی داشتیم و قرار بر این شد که باشگاه نامه ای را برای اعاده دادرسی تنظیم کند و این کار هم انجام شد ولی هیات فوتبال استان برای ارجاع نامه همکاری نمی کند . وی همچنین اشاره ای داشت به موضوع برگزار نشدن مسابقات شهر بوشهر و اظهار داشت:

عدم برگزاری مسابقات شهر بوشهر باعث شده است تا ما نتوانیم از بازیکنان امید خود استفاده کنیم ، چه کسی پاسخ این مشکلات را می دهد.

محمد دوانی رئیس هیات فوتبال هم با اشاره به موضع گیری های چند باشگاه در قبال هیات فوتبال استان ، عنوان کرد: ما برنامه دادیم و مسابقاتمان را هم برگزار خواهیم کرد ، اگر تیمی در دو مسابقه حاضر نشود از جدول مسابقات حذف خواهد شد .

موضع گیری دوانی و مدیران شاهین و ایرانجوان مشخص است ولی یکی نیست تکلیف ورزشکاران نوجوان را مشخص کند البته رهایشان کنند به امان خدا هم بد نیست.

در دیدار های هفته نخست لیگ نوجوانان استان پاس گناوه میزبان ملوان بوشهر بود این دیدار با سه موقعیت گل داشت ابتدا ضربه آزاد مستقیم شهریار خالدی مدافع پاس به تیرک افقی برخورد کرد سپس جمالی فروارد ملوان در مصافی تک به تک مغلوب  یوسف افراسیابی سنگربان پاس شد و در نیمه دوم هم شوت مومنی تیرک افقی ملوان را برای بار دوم لرزاند . این دیدار در نهایت بدون گل به پایان رسید . در برازجان هم پیروزی ۴ بر ۱ توحید را شکست داد و دیدار دو تیم خیبر اهرم و ایرانجوان خورموج هم با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

ملوان نوجوانان-پاس باقر-سیاپور مربی.ملوان جمالی

پست های مرتبط

۰ نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *