امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

کفاشیان : گفتیم هر چه مجمع بگوید قبول داریم

یاران سبز : کفاشیان آمده بود تا مشکلات بین هیات فوتبال استان و اداره کل ورزش و جوانان را حل کند گر چه با توجه به موضع گیری دوانی بنظر می رسد مشکلات در راه است .

کفاشیان در جمع خبرنگاران و در مورد مجمع انتخابات هیات فوتبال استان بوشهر گفت:دوست داشتم همه اعضا باشند اما به هر حال با حضور ۲۲نفر از ۳۲ نفر همه چیز قانونی بود و ما هم کسی را عزل نکردیم. حکمیتی که به وزارت ورزش واگذار شده بود تصمیم گرفت اختیار انتخاب سرپرست را به آقای جمشیدی بدهد اما ما نپذیرفتیم و گفتیم هر چه مجمع بگوید قبول داریم.
احتمالا معترضانی داریم اما هیچ اعتراضی قابل قبول نیست زیرا همه چیز قانونی برگزار شد. در دو بار نشر آگهی قبلی هر بار یکی از طرفین اعتراض داشت و در بار سوم هم من دوست داشتم آقای دوانی که خیلی هم زحمت کشیده ثبت نام کند اما تایید صلاحیت ها با ما نیست و وزارت ورزش نامه زد که بازنشسته ها حق ثبت نام ندارند.این قانون است و اگر قانون بگوید من کفاشیان هم حق ندارم ثبت نام کنم می پذیرم.
وی افزود:صبح هم که آمدم گفتم اگر مجمع به حد نصاب رسید تابع نظر مجمع هستیم و اگر نرسید سرپرست موقت انتخاب می کنیم.اقای نجفی انتخاب شد که مدیر توانمند و با سابقه ای است.دوست داشتم همه باشند اما با این اختلافات دو ساله کار سخت شده بود.

 حکمیت وزارت ورزش در بحث فوتبال بوشهر استقلال فدراسیون را زیر سئوال نمی برد اظهار داشت : نه ، ما مستقل عمل کردیم و سرپرست معرفی شده را نپذیرفتیم.

وی در مورد شکایت محمد دوانی به فیفا هم بیان داشت: بعید می دانم چنین کاری کند و اگر هم انجام دهد ره به جایی خواهد برد .هیات ها مسائل داخلی هستند و فیفا دخالت نمی کند ؛ فدراسیون انتخابات را تایید می کند مشکلی نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که مالک شاهین و قائم مقام ایرانجوان به حضور نماینده هایشان معترض بودند نیز گفت: همه معرفی نامه رسمی داشتند و ما بر اساس آن عمل کردیم –در همین هنگام کفاشیان از باقری کارشناس و مدیر برگزاری مجامع انتخابات کشور سئوال گرفت که آیا همه معرفی نامه داشتند ، باقری گفت : بله و کپی معرفی نامه شاهین را نشان داد –

کفاشیان..

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *