امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

در امیدهای گناوه ، توقف پاس به دستور پرسپولیس ، سپاهان – وحدت بازی پراشتباه

یاران سبز : در ادامه مسابقات فوتبال رده سنی امید های گناوه دو دیدار برگزار گردید . در حساسترین بازی مسابقات تا این هفته دو تیم میدعی پاس و پرسپولیس رودرروی هم قرار گرفتند که پرسپولیس با نتیجه ۲ بر ۱ از سد پاس گذشت . در این دیدار شاگردان فضل اله صیادی سرمربی پاس ابتدا از روی بغل پای مجتبی جلال پور مدافع خود به گل رسیدند و فرصت های مناسبی برای رسیدن به گل دوم هم داشتند که این فرصتها حدر رفت . پرسپولیس هم برای گریز از شکست به دنبال روزنه ای برای رسیدن به گل بود که در این بین حسن خادمی در روز خوب خود دو گل در همان نیمه نخست وارد دروازه پاس کرد تا این تیم پیروز به رختکن برود در تیمه دوم گر چه بیشتر زمان بازی در دست بازیکنلان پاس بود ولی از حملات خود راهی به دروازه حریف نیافتنذد و فرصت های این تیم توسط ترجمان ، جعفری و عربزاده از دست رفت تا این دیدار با همان نتیجه حاصله در نیمه نخست به پایان برسد و اولین شکست پاس هم رقم بخورد.

در دومین دیدار این مسابقات سپاهان و وحدت رودرروی هم قرار گرفتند دو تیم برای حفظ امیدهای خود برای صعود به زیرگروه به دنبال سه امتیاز بودند ولی حساسیت این بازی نگذاشت تا فوتبال قابل قبولی از دو تیم دیده شود و تنها سپاهانی ها در دقایق پایانی فشار خود را برای رسیدن به سه امتیاز بیشتر کردند که حملات این تیم هم نتیجه ای در بر نداشت.ضریب پاسهای اشتباه در این دیدار بی داد می کرد.

در حاشیه:

شک شکست در مقابل پرسپولیس بازیکنان پاس را در رختکن زندانی کرد.

در دو نیمه بازیکنان سپاهان در حالی که قصد زدن ضربه آزاد مستقیم را داشتند بازی با سوت حیدری به اتمام رسید و این قضیه اعتراض سپاهانی ها را در بر داشت ، آنها مدعی بودند با صدای مربی حریف بازی در دو نیمه به اتمام رسیده است .

امیدهای-سپاهان امیدهای-وحدت ضرغام-حیدری مختار-محمدی وحدت

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. دره گپ

    نه واسه چی از بازی پاس عکس نذاشتی؟ پس جی پی اس برا چیه؟ تو چه خبرنگاری که فقط یک دوربین داری؟ اصلا با اون لنز دوربینت چرا از همون جا و از راه دور با استفاده از فناوری زوم عکس نگرفتی؟ اصلا بگو ببینم کجا بودی؟ باز باختین و دبه کردین ، اون از رختکنتون که بعد از بازی به گوانتانامو تبدیل شده این هم از خودت واقعا برای پاس متاسفم !
    (یکی از افراد سودجو و همیشه در صحنه بعد از باخت های انگشت شمار پاس در طول سال)

    پاسخ
  2. رضا

    چرا سعید عربزاده و ترجمان که تاثیر گذار ترین بازیکنان پاس هستن رو نیمکت بودن حق خوری سرخ یا سبز ها/

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *