امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

در لیگ دسته اول برزگسالان استان ، امید مزد جنگندگی را گرفت ، شاهین مزد فوتبالش+تصویر

یاران سبز : هفته دهم لیگ دسته اول استان با سه دیدار پی گیر و به اتمام رسید. پرسپولیس آب پخش با بیشترین تغییرات در نیم فصل دوم آمده بود تا پیروزی دور رفت خود را در مقابل امید گناوه تکرار کند ولی شاگران حسین عبدالهی وقتی که ده نفره هم شدند حریف این تیم بودند تا مشخص شود تیم متمول آب پخشی همچنان در گرداب مشکلات است ؛ گر چه مهدی قنبری فرصت چندانی برای بازسازی این تیم نداشت ولی کورسوی این تیم برای قرار گرفتن بر سکوی نخست لیگ رو به خاموشی است. پرسپولیس در گناوه خیلی زود با گل محمد فرهمند از میزبان پیش افتاد ولی در اولین حضور خطرناک بازیکنان امید بر روی دروازه میهمان توپی را که حمید دهقانی به قصد ارسال بر روی دروازه فرستاده بود با اشتباه دروازه بان در جا گیری به گل تبدیل شد .

در نیمه دوم هادی مشایخ با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد اما دوندگی بی امان قاسم لیراوی و روز کم اشتباه خط دفاعی امید نگذاشت تا خلع این بازیکن دیده شود و در دقایق پایانی هم تعویض استثنایی امید احمدی و گل این بازیکن سکوت را برای نیمکت سرخ های آب پخش به ارمغان آورد .امید با این پیروزی بار دیگر به مکان دوم جدول رسید.

حسین عبدالهی سرمربی امید در پایان این دیدار گفت : قبل از هر چیز از بازیکنانم تشکر می کنم آنها سنگ تمام گذاشتند ، تیم ما انگیزه لازم برای یک نبرد خوب را داشت ما می دانستیم باید بازی محکمی در طول نود دقیقه انجام دهیم تا به نتیجه برسیم که بازیکنان مو به موآن را انجام دادند.

مهدی قنبری سرمربی پرسپولیس فضای موجود در فوتبال برازجان را عاملی برای ناکامی تیمش دانست و گفت : اگر به فوتبال برازجان با آن قدمتش نگاه کنید پی می برید که نفسهای فوتبال برازجان به شماره افتاده است و با این روند امیدی به فوتبال برازجان نیست و اگر می بینید شاهین دچار این مشکل نشده است یک جرقه ای بود  ، دیگر انگیزه لازم در فوتبال برازجان نیست .سرمربی پرسپولیس در ادامه اظهار داشت : به دنبال راه چاره هستم و تلاش ما بیشتر در راستای دادن انگیزه است ما در بازی امروز حتی وقتی به گل هم رسیدیم می شد استرس را در بازیکنان دید و در این بازی بیشتر حادثه ها تعیین کننده بود تا فوتبال که حوادث به سود ما نبود ؛ قنبری بیان داشت : برای بازی های آینده برنامه داریم و سعی این است از این مسیر خارج شویم

شاهین آب پخش دور برگشت را پرقدرت تر از پیش آغاز کرد. این تیم که در برازجان میزبان سپاهان خورموج بود روز تلخی را برای فتحی و شاگردانش رقم زد .شکست ۵ بر صفر سپاهان اخطار جدی به دیگر تیمها بود تا صدرنشین موقعیت خود را بهتر از گذشته داشته باشد. در نیمه نخست این دیدار رسول پور آزاد گلی را به ثمر رساند که هم به تجربه و هم به تخصص نیاز داشت تا نشان دهد اصغر حسین زاده خرید موفقی داشته است. در نیمه دوم سپاهان نتوانست بازی نیمه نخست خود را انجام دهد و خیلی زود با گل آیت کیانی دروازه خود را باز شده دید .این گل نظم تیمی سپاهان را هم بهم ریخت و در ادامه موسوی دروازه بان سپاهان وقتی قصد دریبل داشت توپ را دو دستی تقدیم شاهینی ها کرد تا برای توقف حریف مجبور به خطا شود .این خطا حاصلش اخراج موسوی و یک ضربه پنالتی بود که محمد دهقان آن را به گل تبدیل کرد. دقایق پایانی این بازی دو گل دیگر هم به همراه داشت که پورآزاد زننده هر دو گل بود.امیری-.سپاهان-خورموج

امیری سرمربی سپاهان خورموج  کمبود بازیکن و مشکلات مالی برای ترمیم تیم را دلیل شکست تیم خود دانست و گفت : بازی خوبی را تا قبل از گل انجام دادیم و در بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم در دقایق اولیه بازی را نگه دارند ولی اینطور نشد و زود گل خوردیم و اشتباه دروازه بان باعث شد که ده نفره هم بشویم و راه فرای را این نتیجه نبود ، ما از سه بازیکن جوانان در این بازی استفاده کردیم که این موضوع نشان می دهد چقد از نظر بازیکن در مضیقه هستیم.

حسین زاده سرمربی شاهین که تیمش همچنان صدر نشین لیگ است در پایان بازی گفت : بازی خوبی بود و حریف ما تیم بسیار خوبی بود ، این تیم در نیم فصل اول هم عالی کار کرد ولی ما بازیکنان بسیار خوبی را جذب کردیم و نقاط ضعفمان را به خوبی پوشش دادیم .

سپاهان بوشهر میزبان شکست خورده این هفته بود ، این تیم در بوشهر از شکست در مقابل توحید پاس بوالخیر نتوانست خود را رها کند  و با گلی که محمد دریانورد برای بوالخیری ها به ثمر رساند میزبان بدون امتیاز زمین را ترک کرد. در این دیدار علی رضایی و بیژن خلیلی در میانه میدان نبرد جانانه ای با هافبکهای پرتلاش سپاهان انجام دادند.

امید-گناوه پرسپولیس-آب-پخش مهدی-قنبری طاهری.عبدالهیمجید-علیزاده پرسپولیس.آب-پخشجعفر-حیاتی امید-..پرسپولیسپرسپولیس.امید امید-.پرسپولیس پرسپولیس-..آب-پخش پرسپولیس.آب-پخش

پست های مرتبط

۰ نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *