امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

در لیگ نوجوانان استان ، شاهین از شکست گریخت،استقلال حریف پیروزی نشد

یاران سبز :  مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان استان هفته حساسی را پشت سر گذاشت . در هفته دوازدهم استقلال بوشهر می توانست از نبرد دو تیم ایرانجوان و شاهین بوشهر بیشترین سود را ببرد و خود را به صدر جدول برساند ولی یک مساوی ۲ بر ۲ در مقابل پیروزی برازجان این فرصت را از آبی ها گرفت. دو تیم شاهین و ایرانجوان بوشهر در هر رده ای که به دیدار هم بروند خیلی ها را به استادیوم آشتی می دهند . در رده نوجوانان گرچه شاهین صدرنشین است و ایرانجوان در میانه جدول قرار دارد ولی نام جوان و شاهین حساسیت های خاص خود را دارد.نبرد دو رقیب قدیمی به تساوی ۱ بر ۱ انجامید. در گناوه پاس بهترین فرصت برای رهایی از منطقه خطر را از دست داد و با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب ایرانجوان خورموج شد. توحید هم در برازجان حریف ایرانجوان کنگان نشد و ۲ بر ۱ بازی را به کنگانی ها واگزار کرد و خیبر اهرم هم در روزی که مشایخ سرمربی ملوان اعتراضهایش بر قضاوت داوران پایان نداشت ملوان بوشهر را ۲ بر ۱ مغلوب کرد.

استقلال بوشهر ۲ — پیروزی برازجان ۲

پیروزی برازجان که چند هفته بد را پشت سر گذاشته بود در این هفته در مقابل استقلال بوشهر روز خوبی را پشت سر گذاشت . در این دیدار دو تیم نیمه نخست را متعادل به پیش بردند و ولی بازی خوب محمدآذرپراه و علی برزگر در تیم پیروزی برازجان باعث شد تا برازجانی ها در همان نیمه نخست به گل برسند .این گل را محمد آذرپراه یکی از بهترینهای پیروزی و لیگ امسال به ثمر رساند. در نیمه دوم استقلال برای فرار از شکست پیروزی را تحت فشار زیادی قرار داد و با گل احسان زنگنه موفق شد بازی را مساوی کند .با این گل پیروزی بار دیگر حمله را در دستور کار خود قرار داد و خیلی زود با گل برزگر پیش افتاد اما این گل هم پایان گلزنی در این دیدار حساس نبود .بازی خوب سجاد نامی در میانه زمین استقلال و گلزنی یوسف صبری بار دیگر بازی را به تعادل کشاند. این نتیجه تا پایان پا بر جا ماند.

 حمید پوربهی سرمربی استقلال در پایان دیدار تیمش با پیروزی برازجان که منجر به نتیجه ۲ بر ۲ شد وگفت: متاسفانه به درازا کشیدن بازی های لیک نوجوانان باعث فرسایش بازیکنان گردیده است.بازیکنان ما از خردادماه تاکنون تحت فشار تمرینات قرار دارند که باعث خالی شدن بازیکنان از توان همیشگی شده است.که این موضوع برای اکثر تیمها یکنواخت بوده است.تیم پیرزوزی برازجان یک تیم خوب و جنگنده است که در نیم فصل دوم متاسفانه در گیر مسائل حاشیه ای شد و نتیجه های لازم را نگرفت.در دیدار با پیروزی ما فرصت های زیادی را از دست دادیم و نتوانستیم با پیروزی در این دیدار جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشیم ضمن اینکه غیبت رضا جوهرزاده و محمدرضا اسلوب به دلیل مصدومیت و محرومیت محسوس بود.اما هنوز با شناختی که از تیم خود و سایر رقیبان دارم بر این باورم که امسال تیم نوجوانان استقلال به مقام قهرمانی خواهد رسید و جام را بالای سر خواهد برد.

احمد رستمی بعد از کنار رفتن فیروزی و پایدار سکان هدایت پیروزی برازجان را به دست گرفته است .سرمربی پیروزی در پایان بازی گفت: من فکر می کنم اگر داوری امروز به زیان تیم ما بود دلیلش حمایت آقای لیراوی مدیر پیروزی از آقای دوانی بود و با این تفکری که در حال حاضر حاکم است ما هرگز نمی توانیم نتیجه بگیریم ، در پایان بازی هم تمامی کارتهای ما را ناظر با خود برد.

ایرانجوان بوشهر۱— شاهین بوشهر ۱

دیدار سنتی های بوشهر پیروز نداشت ، دو تیم ایرانجوان و شاهین بوشهر با توجه به قدمت و رقابت سختی که با همدیگر دارند همیشه مورد توجه اهالی فوتبال بوده اند. در رده سنی نوجوانان هم این رقابت به چشم می خورد و حساسیت خاصی دارد. در این دیدار دو تیم شاهین و ایرانجوان علیرغم حملات زیادی که انجام دادند نتوانستند در نیمه نخست به گل برسند. نیمه دوم با برتری شاهین آغاز شد حرکات محمد محبی و مهدی قائدی برای دقایقی ایرانجوانی ها را به عقب راند ولی حملات این تیم با بازی خوب علی رضا محمد پور در خط دفاعی ایرانجوان ره به جایی نبرد. با فروکش کردن حملات اولیه بازیکنان شاهین و با بازی خوب علیرضا رنجبر در میانه میدان ایرانجوان این شاگردان سرتلیان بودند که به گل رسیدند. یک فرار از معین ایروانچی و پاس این بازیکن به شاهخوره ایرانجوان را در موقعیت گل قرار داد که خطای مدافع شاهین بر روی شاخوره باعث شد تا داور نقطه پنالتی را به سود ایرانجوان نشان دهد. این ضربه را مهران زنده پی چهتلی به گل تبدیل کرد. با این گل شاهین بار دیگر حملات خود را آغاز کرد و در وقت های تلف شده نیمه دوم موفق شد با گل مهران جمیری بازی را به تعادل بکشاند.نوجوانان-شاهین-بوشهرایرانجوان-بوشهر

سرتلیان سرمربی نوجوانان ایرانجوان در پایان این بازی گفت: بازی خوبی انجام دادیم و همین که بار دیگر تماشاگران قدیمی ایرانجوان به ورزشگاه آمدند و راضی رفتند برایمان کافی بود ، داوری در این دیدار هم بد نبود ولی نمی دانم چرا بعد از پنالتی بازیکن حریف را اخراج نکرد.

جمالی سرمربی شاهین هم در پایان این دیدار گفت: از نوع بازی بازیکنانمان راضی هستم و از حضور تماشاگران شاهین بیشتر از هر موضوعی خوشحال شدم. سرمربی شاهین که از قضاوت داوران شاکی بود ، گفت: داور سر ما را برید ، در این رده وقتی داور اشتباه به این بزرگی می کند تحملش سخت است .ما چند بازی است که با دو تیم بازی می کنیم ، تیم حریف و تیم داوری در این بازی هم  تیم داوری گل سالم ما را مردود کرد و یک پنالتی بی مورد هم برای حریف گرفت و یک تنه پیروزی را از ما گرفت.جمالی  در پایان گفت : از زحمات دو ساله دوستانم آقایان زنگنه و راستی تشکر می کنم و آرزوی سلامتی برای هادی بردستانی تدارکات تیممان دارم.

ایرانجوان کنگان ۲ — توحید برازجان ۱

وقتی امید ربیعه سر حال باشد کمتر دفاعی قادر به کنترل این بازیکن گلزن است . ایرانجوان کنگان در دیدار مقابل توحید برازجان هم به لطف گلزنی های ربیعه به پیروزی رسید. توحید که میزبان ایرانجوان بود در نیمه نخست با گل علی رئیسی که این روزها در کنار عموری سرحال ترین بازیکنان توحید می باشند پیش افتاد ولی در آخرین دقیقه نیمه نخست امید ربیعه دروازه میزبان را باز کرد تا دو تیم با مساوی به رختکن بروند. در نیمه دوم  بازی خوب علی خاک نژاد در خط دفاعی و علی اوس در میانه میدان ایرانجوان کنگان باعث شد تا بار دیگر ربیعه موفق به گلزنی شود. در ادامه تلاش شاگردان سید محمود جعفری نتوانست برازجانی ها را از این شکست نجات دهد.امید-ربیعه

سید محمود جعفری سرمربی توحید در پایان بازی گفت : چیزی که بیشتر از همه به چشم می خورد ضعف داوری است وگر نه بازی خوب بود و دو تیم جنگنده ظاهر شدند.

حیدر-صداقت

صداقت سرمربی ایرانجوان کنگان هم که از تغییر مکان بازی ناراضی بود ، گفت : طبق برنامه قرار بود بازی در زمین شماره یک برگزار شود ولی قبل از بازی مکان تغییر کرد ودر زمین شماره دو که مخصوص تمرین تیمهای برازجانی است بازی انجام شد ، بنظر من این کار با هماهنگی انجام می شود و کار درستی نیست.

خیبر اهرم ۲ — ملوان بوشهر ۱

در اهرم ، خیبر به لطف بازی خوب مهران متولی آخرین مدافع خود به سه امتیاز این دیدار دست یافت. در نیمه نخست ابتدا سامان رسولی دروازه میهمان را باز کرد و در ادامه مهران متولی دومین گل خیبر را هم به ثمر رساند . در نیمه دوم ملوانهای نوجوان با بازی خوب عرفان شیرانی به بازی برگشتند و گل رضا فاریابی انگیزه این تیم را برای جبران دوچندان کرد ولی یک متولی آماده در خط دفاعی خیبر اجازه نداد تا میهمان به گلهای بعدی دست یابد و خیبر با پیروزی این بازی را به پایان رساند.

مشایخ سرمربی ملوان در پایان این دیدار گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم ولی قضاوتها در اکثر بازیها ضعیف است و در این بازی حتی ناظر هم از قضاوت داور ناراضی بود.

محمد لطفی نژاد سرمربی خیبر هم گفت : در غیاب سه بازیکن کلیدی خود بازی خوبی انجام دادیم و در این بازی داور هم خوب بود ولی در کل قضاوتها خوب نیست .

ایرانجوان خورموج ۳ — پاس گناوه صفر

پاس گناوه که در ورزشگاه شهید سراجی میزبان ایرانجوان خورموج بود از بهترین فرصت ممکن برای گریز از منطقه خطر نتوانست استفاده کند تا همچنان کاندیدای سقوط باشد. در این دیدار و در نیمه نخست علی مولایی بازی خوب خود را با گلی که وارد دروازه پاس کرد تکمیل نمود . در نیمه دوم هم حرکات خوب علی حیدری در میانه میدان خورموجی ها و حامد زارعی در خط دفاعی این تیم باعث شد تا این نیمه هم با برتری ایرانجوان همراه باشد که حاصل این برتری دو گل رضا زارعی و مهران غلامی بود.

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. ****

    داور بازی رفت شاهین رو برنده کرد ..حق دارن دیگه این بازیم میخواستن اینکارو بکنه داور ولی کامل موفق نشد… اخه چ داوری ۲ب۱ وقتی بازیکن خودشه و دروازه خالی از پشت میزننش اخراج نمیکنه!؟ درمورد گل مردود هم کاملا درست بود کاملا!!!!! و یک نکته دیگه گلی ک شاهین زد قبلش ۲ خطا اتفاق افتاد ک داور نادیده گرفت اینو هم مینوشتین خوب بود!!!

    پاسخ
    1. shahin....

      بازیکن حریف از پشت امده توپ هم مال اون نبود انازه قبلش ۳متر تو افساید بود بازی هم که یکطرفه بود….

      پاسخ
  2. علی هوادار و بازیکن شاهین

    ای خدا تمارز از این ضایع تر اگه پنالت بود اگه موقعییت ۱۰۰% بود ما خطا کردیم پس چرا کارت زرد یا قرمز ندادی این داوری ها داره به کجاها پیش میره برات متاسفم اقای داور.
    گلی که افساید گرفتی کجا بودی؟۳تا داور رو خط زمین بودین.

    پاسخ
  3. ****

    shahin@ مشکل داریا خودت میگی از پست اومده وقتی از پشت اومده چطور ۳ متر افساد بوده؟!! بازی ی طرفه بود توپ تو دست دروارهبان جوان نخورد؟!! بازی رفت رو یادت بیاد سمت چپتون چی شده بودا ی پنالتیم نگرفت برا جوان و اونطوری برا شما پنالتی گرفت و اخراج!!!
    ——–
    گلی ک افساد بود کاملا درست بود دفاع جوان وقتی بازیکن شاهین سر زد رفت بالا ولی فروارد شاهین موندن و ریباند زد ک کاملا افساد بود!!

    منتظر خوب چیزیه

    پاسخ
    1. shahin....

      اولن معین ایروانچی ۳ متر تو افساید بود…دوم بازی رفت هم کدوم پنالتی برای جوان نگرفت مبین خودش یپا لاف…نیمه اول هم ۲تا موقعیت صددرصد گل نزدن….شاهین هم دوتا دفاع اصلیش نداشت…..هنوزم ادعاتون میشه….اگه رفت برا شاهین پنالتی با نامردی گرفتن عرضه داشتین جبران میکردین شاهین براش پنالتی نامردی گرفتن ولی جبرانش کرد….اول نگاه جایگاهتون تو جدول کنید بعد ادعا کنید….

      پاسخ
  4. ****

    نه بیا بگو ۱۲ متر تو افساید بودا!!
    بعد از اینکه گل زدین همه دیدن لباسشو داشت در میاورد از تنش داور پنالتی نگرفت! گل نزدین؟! چون عرضه نداشتین ک گل بزنین! چرا نداشت؟ بخاطر محرومیت مثل ادم بازی میکردن تا محروم نشن!!! چ ربطی ب عرضه داره؟! دقیقه ۸۰ اومده پنالتی گرفته تیمو ۱۰ نفره کرده بعد میگه جبران کن تازه اونجاهم شانس اوردین گل نخوردین!!!
    بخاطر همین جایگاه شما باید خجالت بکشین با تیم پنجم مساوی کردین تو رختکنتون غوغا بپا کرده بودین و بازیکنتون اون حرکتو انجام داد=))

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *