امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

در لیگ نوجوانان استان ، شاهین در ایستگاه دوم هم متوقف شد

یاران سبز:دومین هفته از دور برگشت یا همان نیم فصل دوم لیگ نوجوانان استان با چهار دیدار پی گیری شد . شاهین که نیم فصل اول به هیچ تیمی باج نداده بود در دومین دیدار هم نتوانست پیروز میدان باشد و با نتیجه یک بر یک در مقابل توحید برازجان متوقف شد. ایرانجوان بوشهر ۴ بر ۱ ملوان را مغلوب کرد تا ملوانان حکم سقوط را از همین حالا به دست بگیرند. ایرانجوان کنگان و خورموج هم بدون گل مساوی شدند و استقلال هم در مقابل خیبر تن به مساوی ۲ بر ۲ داد.

ایرانجوان ۴ ملوان ۱

در زمین شماره ۲ ورزشگاه شهید بهشتی ایرانجوان برای شکست ملوان با تمام قوا آمده بود و بازی خوب محمد چاپی کاپیتان این تیم هم دلیلی شد تا ایرانجوان پیروز این میدان باشد. در نیمه نخست دوندگی دو تیم باعث شد تا خطر کمی دروازه ها را تهدید کند و تنها یک بار دروازه ملوان با ضربه محمد غیبی باز شد.در نیمه دوم هم شاگردان سرتلیان بازی را با گل آغاز کردند ضربه سر دیدنی حمید زحمت کش ایرانجوان را دو گله کرد ولی ملوانان این گل را لحظاتی بعد پاسخ دادند . در ادامه این دیدار ایرانجوان  با دو گل معین ایراوانچی و مهران زنده پی چهتلی پیروزی خود را قطعی کرد.

ایرانجوان کنگان صفر – ایرانجوان خورموج صفر

در کنگان دو تیم ایرانجوان خورموج و کنگان فرصت های زیادی را از دست دادند تا بازی بدون گل به پایان برسد در این دیدار کنگانی ها گر چه در نیمه نخست نتوانستند کار خاصی انجام دهند ولی در نیمه دوم تیم برتر میدان بودند . در این دیدار علی اوس آخرین مدافع کنگانی ها روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. در بین خورموجی ها هم محمد ریاحی و حامد زارعی دو مدافع این تیم کارنامه موفقی داشتند.

توحید برازجان ۱ شاهین بوشهر ۱

شاهین در نیم فصل دوم کار سختی را در پیش رو دارد این تیم که در دیدار اول خود هم با مساوی زمین را ترک کرده بود در مقابل توحید هم نتوانست به پیروزی دست یابد . دفاع منظم توحید در این دیدار و بازی خوب علی رئیسی نگذاشت تا شاهین به سه امتیاز برسد و البته توحید هم فرصت های خوبی را در این دیدار از دست داد. در نیمه نخست این دیدار طراحی محمد مشایخ بهترین بازیکن شاهین در این میدان و گل رضا غلامی بوشهری ها را پیش انداخت . در نیمه دوم حملات توحید در دقیقه ۸۵ جواب داد و مصطفی عموری گل مساوی توحید را وارد دروازه حریف کرد تا این دیدار با مساوی به اتمام برسد.

جمالی سر مربی شاهین در پایان این دیدار گفت :بازی خوبی بود ، تیمها  تغییرات خوبی انجام داده اند و ما هم برای همه رقیب شده ایم و تیمها هم چون دفاعی در مقابل ما  بازی می کنند ما برای گل زدن مشکل داریم .

سید محمود جعفری سرمربی توحید هم در پایان این دیدار گفت: بازی خوب و منطقی انجام دادیم ما برای پیروزی برنامه داشتیم ولی توپهایمان به گل تبدیل نشد.

خیبر اهرم ۲ استقلال ۲

در اهرم ، در روزی که استقلال بوشهر با چند غایب به اهرم رفته بود در مقابل خیبر به مساوی دست یافت . آبی های بوشهر گر چه در این دیدار برتر از میزبان بودند ولی گل اول را دریافت کردند. رضا برومند بهترین گلزن خیبر  زننده این گل بو.د . میهمان در همان نیمه نخست با گل محمد رضا اسلوب بازی را مساوی کرد. در نیمه دوم ستار دریانورد استقلال را پیش انداخت اما باز هم برومند بازی را مساوی کرد. در این دیدار برومند یک ضربه پنالتی را هم از دست داد.

علیرضا عباس پور مدافع خیبری ها یکی از عوامل مساوی میزبان بود .عباس پور بارها حملات استقلال را دفع کرد.

میلاد دریایی یکی از بهترینهای استقلال از ابتدای فصل بود ؛ این بازیکن در این دیدار هم موفق عمل کرد.

ایرانجوان-بوشهرملوان-.ایرانجوان ملوان..بوشهر ملوان.بوشهر ملوان-بوشهر چاپی داوران

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *