امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در لیگ استان ، قهرمان در هفته آخر مشخص می شود+تصویر

یاران سبز : مسابقات فوتبال لیگ دسته اول استان در هفته ماقبل آخر هم نتوانست قهرمان خود را بشناسد. رقابت سخت دو تیم شاهین آب پخش و شاهین باغک برای قهرمانی به هفته پایانی کشیده شد. البته این دو تیم در هفته هیفدهم با خوش شانسی در مقابل حریفان خود پیروز شدند. شاهین باغک که چند هفته ای است صدر را از شاهین آب پخش گرفته است در این هفته ۲ بر ۱ از سد فجر بوشهر گذشت. شاهین آب پخش هم در خورموج با یک گل توحید پاس بوالخیر را شکست داد. در گناوه امید که انگیزه چندانی نداشت ۳ بر صفر مغلوب سپاهان خورموج شد. پر گل ترین دیدار هفته را دو تیم پویا دیلم و سپاهان بوشهر انجام دادند. در این دیدار پویا ۴ بر ۳ سپاهان را مغلوب کرد. حاصل دیدار قرمزپوشان دیلم و آب پخش هم پیروزی۲ بر ۱ آب پخشی ها در دیلم بود.

شاهین باغک ۲ — فجر بوشهر ۱

گر چه فجر بوشهر سقوطش به باشگاه های بوشهر حتمی است ولی در مقابل صدرنشین با تمام قوا ظاهر شد و روز سختی را برای شاهردان پور حیدر رقم زد. در این دیدار ابتدا فجر بود که به گل رسید یک اشتباه از خط دفاعی فجر باعث شد تا علوی اولین گل بازی را برای فجر به ثمر برساند. شاهین که نیاز به سه امتیاز این دیدار داشت در همان نیمه نخست با گل عباس صفری بازی را مساوی کرد. در نیمه دوم شاهین برای رسیدن به گل بی قرار بود ولی بازی خوب علی جعفری شاغازی در میانه میدان فجر مانع رسیدن میزبان به گل بود اما در دقایق پایانی فرار اردشیر پولادی یک ضربه پنالتی را برای باغکی ها به ارمغان آورد که حمید پولادی این ضربه را به گل تبدیل کرد.در این دیدار پولادی روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت.با این نتیجه شاهین همچنان صدرنشین لیگ است .

شاهین آب پخش ۱ — توحید پاس بوالخیر صفر

شاگردان اصغر حسین زاده که می دانستند تنها راه امیدواری برای قهرمانی پیروزی در این دیدار است روز سختی را پشت سر گذاشتند. در نیمه نخست دو تیم بدون رد و بدل شدن گل به رختکن رفتند و در نیمه دوم هم تا دقایق پایانی دو تیم در گلزنی ناموفق بودند که یک ضربه پنالتی برای شاهین باعث شد تا محمد اندرزگو اولین گل بازی را به ثمر برساند . در وقت های تلف شده و در روزی که عباس شاکری کللی در دروازه شاهین خوب کار کرده بود توحید پاس به یک ضربه پنالتی دست یافت که این ضربه را هم نتوانست شاکری کللی را تسلیم کند تا سه امتیاز به حساب آب پخش ریخته شود.

سپاهان خورموج ۳ — امید گناوه صفر

بازی خوب امین رهبر در میانه میدان سپاهان خورموج و وحید بازیار و نبود انگیزه لازم در میان بازیکنان امید گناوه باعث شد تا سپاهان با سه گل میزبان خود را مغلوب کند. در این دیدار باز هم بهنام علیپور بود که برای سپاهانی ها گلزنی کرد ، نیمه نخست این دیدار با تنها گل علیپور به پایان رسید . در نیمه دوم  محمد کنعانی می توانست بازی را مساوی کند ولی ضربات این بازیکن راهی به چارچوب نیافت و در طرف مقابل بهنام علیپور هم بعد از هدر دادن دو فرصت گلزنی با ضربه سر گل دوم سپاهان را هم به ثمر رساند. در دقایق پایانی هم عبدلی بحری برای بار سوم دروازه امید را باز کرد.

پویا دیلم ۴ — سپاهان بوشهر ۳

دقایق نخست این بازی با سه گل همراه بود که دو گل سهم پویای میزبان و یک گل هم برای سپاهان رقم خورد. در این دیدار مسعود کلاتی کاپیتان جوان پویا چهره برتر دیلمی ها بود . کلاتی که ضربات آزادش در لیگ امسال چند گل برای پویا به ارمغان آورده بود در این دیدار هم موفق به گلزنی شد.

پرگل ترین بازی هفته با گلزنی امین درویشی برای پویا آغاز شد گلی که خیلی زود توسط فرهاد سعیدی پاسخ داده شد ولی پاس کلاتی سه دقیقه بعد از گل میهمان  کریم بختیاری را با سنگربان سپاهان تک به تک کرد که بختیاری گل دوم را هم برای پویا به ثمر رساند. در ادامه نیمه نخست کلاتی برای پویا گلزنی کرد . در نیمه دوم شاگردان مسیگر با گلهای فرهاد سعیدی و کاظم ملک پور بازی را به تعادل کشاندند. اما در وقت های تلف شده ضربه زیبای کلاتی به تور دروازه سپاهان نشست تا سه امتیاز به حساب پویا نوشته شود.

پرسپولیس آب پخش ۲ — پرسپولیس دیلم ۱

پرسپولیس دیلم که سقوطش حتمی است در این دیدار هم نتوانست به سه امتیاز دست یابد. در این دیدار ابتدا غلامرضا مرادی دیلمی ها را پیش انداخت ولی دو گل از مجید طباطبایی و حسن فلسفی پیروزی شاگردان مسعود فتحی را به دنبال داشت.

حسن فلسفی و ناصر زیارتی چهره های برتر این دیدار بودند.

سپاهان-خورموج.. جمی محمد-سالمی مهدی-رهبرقاسم-لیراوی علیپور عبدلی-بحری سپاهان-خورموج

پست های مرتبط

۰ نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *