امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

لیگ فوتسال استان ، شهاب اولین پیروزی خود را جشن گرفت

یاران سبز : هفته سوم رقابت های فوتسال استان انجام شد .در این هفته شهاب ریز اولین برد خود را در برابر تیم صدر نشین وحدت بردستان کسب کرد .این تیم ۳ بر ۲ وحدت را مغلوب کرد، تابان بوشهر در کنگان با نتیجه ۲ بر ۱ از سد جنوب بنک گذشت ، خارگی ها هم در خانه متوقف شدند . دیدار استقلال خارگ و پرسپولیس دیر با نتیجه مساوی ۱ بر ۱ به اتمام رسید و اما کار زیبایی جمی ها در برابر تیم امید دهقائد هم از نکات جالب این هفته بود .دیدار این دو تیم هم با نتیجه ۳ بر ۲ به سود جم به اتمام رسید.
تیم فوتبال شهاب ریز که در هفته های اول و دوم تن به تساوی و شکست داده بود در خانه و با انگیزه ای دو چندان در برابر وحدت بردستان قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۳بر ۲ به برتری رسید و اولین پیروزی خود را جشن گرفت ، سجاد فیاض بخش ، محسن عبدالهی و حمید رضا تشانی گلهای شهاب ریز را به ثمر رساندند .برای وحدت بردستان هم داوود فخری و محمد فروتن گلزنی کردند .
شهرداری جم دومین مسابقه خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذشت.شهرداری که در هفته دوم در خانه از سد جنوب بنک گذشته بود اینبار هم با نتیجه ۳-۲ از سد امید دهقائد گذشت ، تا خود در جمع مدعیان ببیند ، یزدان بخش افتخاری(۲) و علی اخنا همچون بازی گذشته برای تیمشان گلزنی کردند و محمد کریم سراج زاده و جهانگیر حسن زاده هم گل های امید دهقائد را به ثمر رساندند.
قبل از آغاز این بازی از دهقایدی ها استقبال شد ، بعد از اتفاق تلخی که در جم برای گشتی گیران برازجانی رخ داد و منجر به زخمی شدن کشتی گیران برازجانی و به آتش کشاندن اتوبوس آنها انجامید  ، شهردار و فرماندار جم با حضور در سالن قبل از مسابقه از تیم امید دهقائد با دسته گل و لوح یاد بودی تقدیر و تشکر و دلجویی کردند.
جنوب بنک همچنان تیم بدون برد مسابقات است .نماینده بنک که در سالن امام خمینی شهر کنگان در ۵ کلیومتری بنک مسابقات خود را انجام میدهد با استقبال خوب تماشاگران پر شورخود مواجه می شود در برابر تابان بوشهر قرار گرفت و در حالی که برتر از حریف خود هم ظاهر شد ، نتوانست از موقعیت های که به دست می آورد استفاده کند و روی دو اشتباه دروازه خود را باز شده دید و فقط توانست یک گل به ثمر برساند که برای پیروزی بنکی ها کافی نبود علی سرخوش و سروش عبدیی زاده برای تابان بوشهر گلزنی کردند و غلامعباس سماچی تگ گل میزبان را به ثمر رساند.
در پایان این مسابقه خضری سرمربی تیم تابان از تاخیر نیم ساعته مسابقه گلایه داشت و گفت : ما نیم ساعت قبل ازمسابقه وارد زمین شدیم و مشغول گرم کردن بودیم ولی خبری از آمبولانس و ماموران نیروی انتظامی نشد  و همین باعث شد که ما تمرکز لازم را نداشته باشیم ، این در حالی است که وقتی ما در بوشهر میزبان هستیم تا آمبولانس و ماموران نیروی انتطامی نباشد بازی برگزار نمی شود و آخر هم بازی بدون حضور آمبولانس برگزار شد و در دقیقه ده دست بازیکنان ما مهدی ابراهیمی شکست و ما مجبور بودیم بعد از پایان بازی با مینی بوسی که خودمان گرفته بودیم او را راهی بیمارستان کنیم.
در آخرین مسابقه از هفته سوم که در جزیره خارگ برگزار شد تیم استقلال به مصاف پرسپولیس دیر رفت ، دیری ها که در شرایط بد جوی و آب و هوای خود را به خارگ رسانده بودند توانستند استقلال را در خانه متوقف کنند . استقلالی که در این بازی حاکم مطلق بود و از حمایت هوادارانش هم برخوردار بود نتوانست سه امتیاز را کسب کند و در نهایت به تساوی ۱-۱ رضایت داد ، احمد عوضی گل تیم استقلال را به ثمر رساند و سعید غلامی هم برای پرسپولیس دیر گلزنی کرد.
غفاری سر مربی تیم پرسپولیس دیر بعد از این مسابقه گفت : نردیک به هفت سال است که در استان هستیم و به شهرهای مخلف سفر کرده ایم ولی تا بحال سالن به این با کیفیتی ندیده بودم ، بازی که انجام دادیم خوب بود تیم استقلال خیلی بهتر از ما بود ولی نتوانست از موقعیت های خود استفاده کند ، ایشان در خصوص عملکرد داوران جمی هم چنین گفت : داوری بد نبود ولی روی روند مسابقه تاثیر داشت و باید یکی از بازیکنان تیم استقلال را اخراج میکرد که داور این کار را نکرد ، ولی در مجموع هم از نتیجه راضی هستم و هم از میزبانی و همکاری خارگی ها.
محمد احمدزاده

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. هم استانی

    جا داره از آقای خضری و احمدزاده بخاطر پوشش دادن بموقع مسابقات فوتسال استان که گرمی خاصی به این مسابقات میدید تشکر کنیم_دست مریزاد به شما که به فکر فوتسال هستید و این بازی ها رو به صورت کامل پوشش میدید_خدا قوت

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *