امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

در لیگ فوتسال استان ، صدرنشین حرفی در مقابل جنوب بنک نداشت+تصویر

یاران سبز : محمد احمدزاده ـــ رقابت های لیگ فوتسال بزرگسالان استان (جام پولک نقره ای) در حالی هفته سیزدهم خود را پشت سر گذاشت که با توجه به نتایج به دست آمده قهرمانی این مسابقات به هفته پایانی کشیده شد.در این هفته شهرداری جم ۴ بر ۱ تابان بوشهر را شکست داد تا فکر قهرمانی از سر خضری و شاگردانش بیرون برود.امید دهقاید در سالن غدیر روستای دهقاید ۳ بر ۱ وحدت بردستان را مغلوب کرد تا همچنان امیدوار به قهرمانی باشد و در کنگان وحدت بنک کنگان میزبان سرخ پوشان دیری بود که پیروزی ۴ بر ۲ بنکی ها صدور حکم قهرمانی را به هفته پایانی کشاند.

شهرداری جم در سالن نشاط این شهر از تابان بوشهر پذیرایی می کرد . با توجه به اینکه هر دو تیم در جدول شانسی برای قهرمانی نداشتند و خطر سقوط هم هر دو تیم را تهدید نمی کرد بازی بدون ترسی را دو تیم انجام دادند. تابان بازی را بهتر از میزبان آغاز کرد و موفق شد با یک گل از حریف خود پیشی بگیرد ولی میزبان در دقایق پایانی نیمه اول بازی را به تساوی کشاند.با شروع شدن مسابقه در نیمه دوم شهرداری جم از میزبانی خود نهایت استفاده را کرد و موفق شد سه بار دیگر دروازه حریف را باز کند و با نتیجه ۴بر ۱ حریف خود را از پیش رو بردارد.حسین صفری تک گل تابان بوشهر را به ثمر رساند و اسحاق اعتماد و علی اغناء هم هر کدام دو گل برای شهرداری جم به ثمر رساندند.

در یکی از حساس ترین بازی های این هفته جنوب بنک در سالن امام خمینی شهر کنگان میزبان تیم صدرنشین پرسپولیس دیر بود که در همان ابتدا بنکی ها که نیاز به این سه امتیاز داشتند با حمایت هواداران خود دو بار موفق به گشودن دروازه حریف شدند ولی در دقایق پایانی نماینده دیر با گل محمد امین دریا سفر توانست یکی از گلها را جبران کند.با شروع مسابقه در نیمه دوم باز هم میزبان موفق به گلزنی شد دو گلی که مهرزاد سبز میدانی و حبیب حسین پور به ثمر رساندند دیری های صدرنشین را در یک هفته مانده به پایان لیگ با شکست سختی روبرو کرد تا نگرانی های صدرنشین در هفته پایانی تکمیل شود. در دقایق پایانی نماینده دیر با گل محمد امین دریا سفر فاصله را کم کرد اما برای فرار از شکست این گل کافی نبود . دیگر گلهای بنک مهرزاد سبز میدانی  و مصطفی نصاری به ثمر رساندند .

در دهقائد امید این روستا از تیم وحدت بردستان پذیرایی می کرد ، بردستانی ها که خطر سقوط آنها را تهدید می کرد و نیاز مبرم به این سه امتیاز داشتند تیمی کاملا هجومی را به میدان فرستادند در طرف مقابل هم نماینده دهقائد برای ماندن در کورس قهرمانی فقط به سه امتیاز فکر می کرد و همین موضوع باعث شد تا این دیدار از حساسیت خاصی برخوردار باشد .با شروع مسابقه این میهمان بود که بازی را در دست گرفت و موفق شد چند موقعیت گلزنی بر روی دروازه حریف ایجاد کند ولی از فرصت های خود استفاده نکرد ، با پشت سر گذاشتن دقایق اولیه شاگردان تمدن  رفته رفته بازی را در دست گرفتند و موفق شدند از حریف خود با گل عباس ناصری پیشی بگیرند ولی در دقایق پایانی وحدت بردستان با حرکت پا به توپ مسعود هدایت بازیکن شیرازی خود بازی را به تعادل کشاند.

با شروع شدن مسابقه در نیمه دوم باز هم این میهمان بود که بازی را در اختیار گرفت و چندین موفق خوب گلزنی هم به وجود آورد که واکنش های خوب مصطفی دارابی سنگربان دهقائدی ها نگذاشت میهمان به گلی دست یابد . با نزدیک شدن به لحطات پایانی این میزبان بود که موفق شد دو بار پیاپی دروازه وحدت بردستان را با گلهای ناصری و جهانگیر حسن زاده باز کند گلهایی که امید دهقائد را با پرسپولیس دیر در صدر جدول هم امتیاز کرد.

با توجه به شکست نماینده دیر و پیروزی امید دهقائد در این هفته قهرمانی این فصل از مسابقات به هفته پایانی کشیده شد در آخرین هفته پرسپولیس دیر میهمان وحدت بردستان و تابان بوشهر هم میزبان نماینده دهقائد خواهد بود.

در حواشی :

دیر آمدن ماموران نیروی انتظامی باعث تاخیر ۳۰ دقیقه ای این بازی شد.

عباس ناصری بازیکن تیم امید دهقائد در این دیدار بهترین عملکرد را داشت و در تیم وحدت بردستان هم مسعود هدایت بازیکن شیرازی این تیم گرچه تنها به نطر می رسید ولی بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

اسماعیل چیره مدیر تیم امید دهقائد در حواشی این مسابقه گفت :  هیچکس با ما همکاری نمی کند و اصلا برای مسئولان شهر و هیات فوتبال دشتستان مهم نیست که نماینده دهقائد بازی دارد یا نه الان هم می بینید تیم ما در کورس قهرمانی است ولی هیچکدام از مسئولان هیات فوتبال دشتستان در سالن حضور ندارند و از ما حمایت نمی کنند.

دیدار تیم های استقلال خارگ و شهاب ریز هم با نتیجه ۳ بر صفر به سود استقلال خارگ اعلام شد و با توجه به اینکه نماینده ریز در جدول سقوط کرده و سفر به جزیره خارگ هم برای آنها هزینه بردارد بود بازیکنان و کادرفنی این تیم به خارگ سفر نکردند.

امید-دهقاید وحدت-بردستان فروتن.صابری فروتن...سراج-زاده داوران حسن-زاده.هدایت تمدن....ایمان-تمدن

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. هوادار امید دهقائد

    از بازی جوانمردانه تیم جنوب بنک در مقابل پرسپولیس دیر که این تیم را در کنگان شکست داد ممنونیم

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *