امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

مشورت فوتبالی های گناوه و فرماندار+تصویر

یاران سبز : پس از جلسه شورای ورزش که بیشتر پیرامون راه حلی برای کمک های ادارات ، شرکتها و نهادهای دولتی به ورزش بود باردیگر فوتبالی ها در سالن اجتماعات فرمانداری برای حل مشکلات خود با حضور یوسفی فرماندار شهرستان به مشورت پرداختند.

در این جلسه ابتدا رحمان عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خبر از صندوق کمک به ورزش را داد ، خبری که در صورت تحقق می تواند عمده ترین مشکلات ورزش شهرستان را حل نماید.

حیدر نیکو نژاد نماینده فوتبال ساحلی موج ، بهمنیار بوشخور نماینده پرسپولیس گناوه ، خانم بهمیاری نماینده فوتبال ساحلی بانوان هم گلایه های همیشگی خود را در مورد مشکلات مالی عنوان کردند و در این بین بشخور حتی خبر از فروش امتیاز پرسپولیس گناوه را داد و عنوان نمود در صورت عدم همکاری مالی و با توجه به کنار کشیدن نادر جعفری منفرد سرمربی و اسپانسر پرسپولیس ، نماینده گناوه قادر به ادامه فعالیت خود در لیگ دسته دوم کشور نیست.

ایرج حیاتی هم به عنوان نماینده پاس گناوه خواستار آموزش بهتر برای مربیان شد و همچنین توجه به زیرساختهای ورزشی گناوه را مهمترین اصل برای خروج از وضعیت کنونی دانست.

نادر پهلوان زاده رئیس شورای شهر گناوه هم در این جلسه حضور داشت ، پهلوان زاده از فضای همدلی برای پیشرفت ورزش گناوه تقدیر کرد و گفت : خوشحالم در فضایی کار می کنم که همه در جهت رفع مشکلات ورزش کمر همت بسته اند . رئیس شورا که از موضع گیری تعدادی از تیمها گلایه داشت ، ادامه داد : وظیفه شورای شهر و شهرداری تیم داری نیست ، ما در حد توان خود و در بعضی مواقع خارج از توانمان به ورزش کمک کرده ایم ، توان شورا و شهرداری با توجه به مشکلاتی که داشته ایم همین قدر بوده است.

محمد نجفی رئیس هیات فوتبال استان هم که عامل اصلی برای تشکیل این جلسه بود باز هم از گلایه از عدم همکاری مناسب مسئولین استانی داشت و بیان کرد: اگر بخواهیم گامهای بلندتری برداریم باید همه مدیران اجرایی استان کمک کنند ، اگر نیروگاه اتمی در استان خوزستان بود باز هم وضعیت فوتبال ما به همین منوال بود یا از این رهگزر به ورزش کمک می شد ، ما با سو مدیریت روبروهستیم و متاسفانه صداری ما هم به جایی نمی رسد و حتما باید مسئولین استانی صدای ما را به گوش برسانند.

در پایان این جلسه یوسفی فرماندار گناوه گفت: باید یک سری دیدگاه ها را در مسیر ورزش تغییر دهیم تا بتوانیم ورزش را پویا تر کنیم . باید راهکاری برای کمک های قانونی ادارات به ورزش پیدا کنیم . فرماندار گناوه در مورد پروژهای ورزشی که طی سالهای گذشته تعطیل بوده اند هم گفت : با توجه به اعتباراتی که برای پروژه های ورزشی اختصاص داده شده است انتظار می رود از این شرایط خارج شوند.یوسفی نادر-پهلوان-زاده محمد-نجفی رحمان-عمادیحیدر-نیکو-نژاد بهمیاری بهمنیار-بشخور ایرج-حیاتی

پست های مرتبط

۴ نظر

  1. اديب الممالك

    ….
    نخود هر آش
    تو اینجا چی میخوای؟
    «طفیل هستی عشقند آدمی و پری
    ارادتی بنما تا سعادتی ببری»
    .
    شما هم طفیل آقای یوسفی هستید اما هرچه ارادت کنی سعادتی نخواهی برد.

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *