امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در نوجوانان گناوه ، قهرمانی به پرسپولیس رسید ، وحدت هم راهی زیر گروه شد

یاران سبز: مسابقات فوتبال نوجوانان گناوه که با شرکت چهار تیم پرسپولیس ، وحدت ، موج و ایرانجوان آغاز شده بود با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید و وحدت هم با بهترین خط حمله در جای دوم ایستاد.

در این مسابقات پرسپولیس در دیدار نخست خود و در حساسترین بازی این مسابقات وحدت را با نتیجه ۳ بر صفر و با گلهای علیرضا جلالی ، علیرضا حیدری و امیر نعیمی نیا مغلوب کرد . این تیم در مقابل ایرانجوان حاکم مطلق زمین بود ولی در نیمه نخست به سختی توانست در آخرین دقیقه بازی و با گل مصطفی هاشمی پیروز به رختکن برود . در نیمه دوم حاصل حملات مداوم پرسپولیس شش گل بود ، رضا حیاتی و امیر نعیمی نیا هر کدام دو گل و امیر حسین موسایی و علی حیدری هم دیگر گلهای پرسپولیس را به ثمر رساندند. در تیم پرسپولیس رضا حیاتی در خط حمله بازیکن هوشیار و آینده داری نشان داد ضمن اینکه موسایی هم تجربه لازم برای رهبری پرسپولیس را دارد.

وحدت که پس از غیبتی بسیار طولانی در رده سنی نوجوانان فعالیت خود را آغاز کرده بود در این دوره با تکیه بر بازیکنان روستاهای عباسی ، گمارون و محمد صالحی موفق به کسب نایب قهرمانی شد و با توجه به سهمیه ای که هیات فوتبال استان برای گناوه در نظر گرفته بود همراه پرسپولیس راهی زیرگروه لیگ نوجوانان شد. این تیم بعد از شکست در مقابل پرسپولیس بازی خوبی را در مقابل موجی به نمایش گذاشت که اکثر بازیکنان خود را به همراه نداشت . وحدت با تکیه بر فرارهای علیپور و میدانداری احمدی و مهدی پور ۸ بر صفر موج را مغلوب کرد و در مقابل ایرانجوان هم به پیروزی ۸ بر ۲ دست یافت . سید علیرضا مهدی پور در هر دو دیدار موفق ترین گلزن وحدت بود . این بازیکن در مقابل موج سه بار موفق به گلزنی شد و در مقابل ایرانجوان هم پنج گل ابتدایی را به ثمر رساند تا تاثیر بسیار زیادی در صعود این تیم داشته باشد.

سید علیرضا مهدی پور با ۸ گل عنوان آقای گل مسابقات را به دست آورد.

وحدت-نوجوانان نوجوانان-پرسپولیس نوجوانان-موج ایرانجوان-نوجوانانپرسپولیس.ایرانجوان رنجبر حیاتی جلالیعلیپور موج.وحدت مهرداد-غلامی نعیمی-.هاشمیوحدت.موج هاشمی نوجوانان-وحدت-.موج

پست های مرتبط

1 نظر

  1. دره گپ

    یعنی عمدا هم نمی شد یک دست لباس رو به این زشتی با هم ست کرد که سرمس خرمی کرده .
    باید جایزه خلاقیت در خلاف آمد و بدعت ورزشی رو بهش میدادن .

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *